✍️ نویسنده: 9
میرسلیم: اگر قرارداد توتال به نفع مردم است چرا از افشای آن نگرانیدØŸ
نودیها:سید مصطفی میرسلیمØŒ رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولتمردان با اشاره به اینکه چرا از شفافیت قرارداد توتال نگرانیدØŒ گفت: کسی با قرارداد توتال مخالف نیستØŒ ما با پنهانکاری مخالفیم. اگر آن قرارداد دربرگیرنده خیر مردم و پیشرفت کشور استØŒ چرا از افشای آن نگرانیدØŸ وی افزود: هیچ قرارداد دولتی نباید بر مجلس پوشیده باشد و اگر مجلس تشخیص داد افشای آن بر خلاف مصلحت کشور نیستØŒ باید به اطلاع عموم برسد. رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: توتالØŒ پژو و دولت فرانسه قبلا با حسن نیت با ما رفتار نکرده اند و نشان نداده‌اند که مستقل از آمریکا هستند و ما را در بزنگاه‌های آینده فدای منافعشان در آمریکا نمی‌کنند. رجانیوز
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.