✍️ نویسنده: 9
نودیها:مجری سابق برنامه «ماه خدا» گفت: بنا به درخواست آقای علی‌عسکری رئیس رسانه ملی پس از Ûµ سال بار دیگر به تلویزیون بازمی‌گردم.
فرزاد جمشیدی درباره صحت حضور مجدد وی پس از Ûµ سال در آنتن تلویزیونØŒ گفت: آقای علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما در ماه رمضان ضیافت افطاری را برگزار کردند که تمام مجریان و برنامه‌سازان صداوسیما در آن مراسم حضور داشتندØ› بعضاÙ‹ افرادی در آن مراسم حضور داشتند که از سازمان دلخور بودندØŒ اما در این مراسم بار دیگر از آنها دلجویی شدØŒ از جمله خود بنده که دوباره دعوت به همکاری شدم. اما تعدادی از دوستان از این فرصت استفاده نکردند و حرف‌هایی را زدند که مناسب آن مراسم نبودØ› البته آقای علی‌عسکری بزرگواری کردند و به این افراد چیزی نگفتند. وی ادامه داد: من به هیچ عنوان در سازمان صداوسیما ممنوع التصویر نبودمØ› بلکه خطاب به سازمان نامه نوشتم و دلخور بودم. از سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر درخواست سازمان صداوسیما برای حضور دوباره‌ام در تلویزیون به گوش می‌رسیدØ› اما رسماÙ‹ در نوروز Û¹Û¶ از من دعوت به همکاری شد ولی آقای علی‌عسکری تشخیص دادند که من در برنامه‌هایی که مردم بیشتر می‌شناسندم حضور پیدا کنم. من دلخور بودم از کارهایی که در سازمان صداوسیما صورت گرفتهØŒ به‌خصوص از برخی مدیران میانی سازمان که در حال حاضر بسیاری از آنها در رسانه ملی نیستند. آن حمایتی که باید در آن سالها از بنده نشد. این مجری صداوسیما اظهار کرد: خبرگزاری‌هاØŒ رسانه ملی و روزنامه‌ها همه از یک خانواده هستند. اگر یک خبرگزاری بخواهد فقط به‌خاطر اظهارات فردیØŒ یک مجری تلویزیونی را از مردم جدا کندØŒ کار درستی نیست. من از شما می‌خواهم که به دادسرای فرهنگ و رسانه شعبه Û¹ بازپرسی مراجعه کنید و ببینید رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند متØ£سفانه در حال حاضر با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند. برخی از رسانه‌ها به‌خاطر این قضیه به مشکل خورده‌اند. جمشیدی درباره برنامه‌هایی که برای اجرا به او پیشنهاد شده استØŒ گفت: هنوز از هیچ شبکه‌ای به من پیشنهاد نشده است. تنها Û²Û´ طرح به من پیشنهاد شده که تعدادی از آن در زمینه تاریخ استØŒ تعدادی دیگر از آن در زمینه فرهنگ و هنر است و تعدادی دیگر از آن در زمینه‌های مذهبی است. من طی این چند سال توانستم فرهنگ‌نامه‌ای را بنویسم که این فرهنگ‌نامه برگرفته از هزار سال تاریخ کشور است. وی در پاسخ به این سؤال که "آیا این موضوع می‌تواند باب ورودی باشد برای اینکه سال آینده دوباره برنامه «ماه خدا» را در ماه رمضان اجرا کنیدØŸ" تصریح کرد: من به‌دنبال این بودم که مدیران سازمان صداوسیما خود به این موضوع برسند که خدا را شکر به این موضوع هم رسید‌ه‌اند. نظرسنجی‌ها در این چند ساله نشان داده است که «ماه خدا» به‌وسیله ابتکار مجری باید میزان بالای محتوا را به مخاطبان ارائه کند. چند سال نبودن من این قیاس را به وجود آورد که مخاطبان این برنامه را با شیوه‌ای که در این چند ساله اجرا شد دوست ندارندØŒ البته این موضوع نیز در نظرسنجی‌ها قابل مشاهده است. من این خبر را می‌خواهم به شما بدهم که به‌غیر از بندهØŒ مجریان و برنامه‌سازان دیگری هستند که از سازمان دلخور بوده‌اند و از آنها دلجویی شده و به‌زودی به صداوسیما بازمی‌گردند. این مجری صداوسیما افزود: متØ£سفانه وقتی یک مجری روی آنتن نیستØŒ برخی از مدیران سازمان صداوسیما سوØ¡ استفاده می‌کنند. برخی می‌گویند که فلانی مشکل محرومیت قضایی داشته استØŒ برخی دیگر می‌گویند مشکل اطلاعاتی داشتهØŒ برخی دیگر پای فراتر می‌گذارند و می‌گویند که مشکل حکومتی با دفتر رهبری داشته است و به این وسیله مجریان را می‌ترسانندØŒ در صورتی که به هیچ عنوان این گونه نیستØŒ سازمان صدا و سیما حراست و بازرسی دارد. این که یک مجری باید روی آنتن باشد یا نباشد یک موضوعی داخلی است که مربوط به حراست سازمان صداوسیما می‌شودØŒ اگر مجری مشکل داشته باشد حراست می‌گوید که نمی‌تواند آن مجری برنامه اجرا کند. تسنیم
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.