سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
نودیها:وصیت نامه این جوانمرد را که برای امنیت من و تو به مبارزه با تروریست های آدم خواری رفت که به راحتی زنان را از شهرها به بردگی می بردند هرچه می خواستند می کردند و بعد در بازار به ده دلار می فروختند. رفت تا جلو ورود آنان را به شهرهای ایران را بگیرد تا سر کودکان و نو جوانان و جوانان ایرانی را چون گوسفند ذبح نکنندØŒ در قفس ها به آتش نکشندØŸ و یا به فجیع ترین روش ها عدام نکنندØŸ او می توانست مانند من و تو بماندØŒ در امنیت حاصل جانفشانی های دیگر مدافعان حرم زندگی کندØŸ و مانند بسیاری از ما در خانه های امن و آسایش بنشیند و شعرهای آزادی خواهانه دهدØŸ ولی آو چون پرنده ای آزاد پرواز کرد تا فرزندان من و توØŒ تا دختران زنان ایرانی آزاد زندگی کنند و در امنیت به تفریح و گردش و کار و زندگی بپردازند بدون آنکه ذره ای وحشت از داعشی های خونخوار داشته باشند و حتی احساس هم نکنند که داعشیان پست و وحشی آنطرف مرزها در آن دور دست ها توسط هزاران مجاهدان جوان چون عباس دانشگر محاصره شده اند تا ناموس ایرانی تا خاک ایران تا عزت و شرف زن و مرد ایرانی پایمال نشود. بله سبک زندگی مدافعان حرم آنقدر زیبا و عاشقانه است که من شرم دارم از اینکه بگویم من هم در جبهه جنگ نرم مبارزه می کنمØŸ من با جنبش اصلاح سبک زندگی در مقابل دشمنان پنهانی و تهدیدات خزنده ای که مردمم را هدف گرفته اند مباترزه می کنم تا ملتم سالم باشند تا بیمار نشوندØŸ من شرم دارم خودم را با یک مدافع کشورم مقایسه کنمØŸ من کجا و او کجاØŸ عباس دانشگرها اگر نبودند من کجا می توانستم در آرامش و امنیت کشورم چنین تلاش کنم. بله من و تو مدیون آنها هستیم و باید حرمت و احترام آنها را حفظ کنیم چون قادر به جبران کاری که آنان می کنم نیستیم. وگرنه صحنه های زیر در ایران رخ می دادØŸ
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.