✍️ نویسنده: 9
پیام تتلو بعد از دیدار با ابراهیم رییسی/ به روحانی Û´ سال پیام دادم
نودیها:امیر حسین مقصودلو (تتلو) از خواننده های پرطرفدار کشور پس از دیدار با حجت الاسلام رئیسی در اینستاگرامش نوشت: دولت آقاÙ‰ روحانÙ‰ رو Û´ سال بهشون پیغام دادم! جوابمو ندادن! حتÙ‰ به آقاÙ‰ ظریف ایمل دادم سر انرژÙ‰ هسته اÙ‰ جواب دادن که به من ربطÙ‰ نداره! ایمیلشون موجوده! اما آقاÙ‰ رئیسÙ‰ با اینکه پرواز مشهد داشت و همین الان هم تو راه هستند به من وقت دادن و با عشق و احترام به حرفام گوش دادن! حرفÙ‰ نمیمونه…! آقاÙ‰ رئیسÙ‰ من به این که هوادار شما هستم تو این انتخابات افتخار میکنم.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.