✍️ نویسنده: 9
محسن چاوشی «دبی» را برای سازمان اوج می‌خواند
نودیها:محسن چاوشی در تازه ترین اثر خود با سازمان فرهنگی هنری اوج همکاری می کند. سازمان اوج اعلام کردØŒ نماهنگ «دبی» که مدتس قبل خود چاوشی نیز تبلیغ آن را در اینستاگرامش کرده بودØŒ با همکاری این سازمان و با مضمونی اجتماعی طی ماه های آتی منتشر خواهد شد. نماهنگ «دبی» در انتقاد به شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس ساخته می شود. دانشجو
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.