نودیها:اینستاگرام قصد دارد امکان استفاده از این اپلیکیشن را در حالت آفلاین برای کاربران فعال کند. البته ثبت لایک‌ها و نظرات از زمان اتصال مجدد به اینترنت فراهم خواهد شد.
این شرکت که متعلق به فیس‌بوک استØŒ اعلام کرده که بسیاری از ویژگی‌های برنامه اندرویدش در حال حاضر به صورت آفلاین نیز کار می‌کند و این کار درواقع کمکی به کاربران کشورهای در حال توسعه است که همواره امکان دسترسی به اینترنت را ندارند.
بنابراین با این قابلیت افراد می‌توانند فیدهای خود را در حالی که به وای‌فای یا دیتای موبایل خود متصل نیستند نیز مرور کنندØŒ البته در صورتی که قبلا و زمانی که به اینترنت متصل بودندØŒ تصاویر را لود (بارگزاری) کرده باشند.
کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای مورد نظر خود را لایک کنندØŒ برای آنها نظر بگذارند و حتی کسانی مایل به دنبال کردن نیستندØŒ آنفالو کنند و این تغییرات زمانی که دوباره به اینترنت متصل شوندØŒ اعمال خواهد شد.
در حالی که اینستاگرام ویژگی آفلاین خود را تنها برای کاربران اندروید فعال کرده استØŒ زیرا دستگاه‌های اندرویدی در بازار در حال توسعه شایع‌تر هستندØŒ این قابلیت برای برخی از کاربران iOS نیز به زودی فراهم خواهد شد.
فارس
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.