نودیها:بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه‌ای به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در اعتراض به رفتار ناشایست وزیر در برخورد با یکی از خبرنگاران اعلام کرد: بعد از رفتارهای عجیب جنابعالی جلوی دوربین رسانه‌ها در فرودگاه مهرآباد و پاسخ‌های غیرمسئولانه شما به شهروندانØŒ عذرخواهی از محضر مردم یک برخورد صحیح بود که صورت نگرفتØŒ عجیب اینکه چندهفته پس از آن ماجراØŒ میکروفون خانم خبرنگاری را به جرم سوال پرسیدنØŒ گرفتید تا بشکنید و به عبارت دیگر عزم‌تان را جزم کردید که زبان جامعه را از حلقومش بیرون بکشید تا رسانه‌ها «صم بکم عمی»، صرفا به تایید سخنان شما و دولت متبوع‌تان بپردازند و رسانه‌های همسویتان بنویسند که «مسکن مهر و خانه مردم به پیروی از سخنرانی وزیر مزخرف است.» دانشجویان بسیجی دانشگاه صدا وسیما عنوان کردند: رفتار به دور از ادب و ناشایست امروز شما در برخورد با خبرنگاران بار دیگر روحیه انتقاد ناپذیر رئیس دولت یازدهم را در اذهان زنده کردØŒ بنا به دلایلیØŒ کابینه این دولت در برابر هر نقدی گارد می‌گیرد و حتی سوالات معمولی را برنمی‌تابد و با «بزدل سیاسی و بیسواد و بی شناسنامه» به استقبال از شهروندانی می‌رود که برایشان «حقوق شهروندی» در نظر گرفته است. در ادامه این نامه آمده است: اینک از شما می‌خواهیم مثل دفعات پیش و شبیه رئیس دولت و بقیه وزرا و البته رفتارهای قبلی خود عمل نکنید و رØ£ی اعتماد نمایندگان مجلس به خود را هیچ نپندارید و شجاعت داشته باشید و از رفتار زشت و ناپسند خود عذرخواهی کنیدØŒ البته امیدواریم با فشارهای حضرتعالی شبیه آن فرمانداری که «بیشعور» خوانده شدØŒ جای این خبرنگار مظلوم با ظالم عوض نشود.
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما اعلام کرد: با جبران این عمل خودØŒ شاید بخشی از بار سنگینی که بر دوش داریدØŒ کاسته شود و در ساحت ملت آبرویی برای دولت یازدهم کسب کنیدØŒ امیدواریم این توصیه را بپذیرید و با لبخند نگویید که میکروفون آن خانم خبرنگار بیمه بوده است.
فارس
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.