✍️ نویسنده: 9
نودیها:علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزارت کشور امروز در حاشیه برگزاری همایش مجریان برگزاری انتخابات Û¹Û¶ که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شدØŒ از ممنوعیت مسافرت‌های خارجی استانداران و فرماندارن سراسر کشور خبر داد و گفت:‌ از امروز بنا به دستور وزیر کشور تمام مسافرتهای خارجی استاندارانØŒ فرمانداران و مجریان ممنوع شد.
وی افزود: نباید در مردم یاس و ناامیدی ایجاد کردØŒ باید مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کرد. باید با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشور در ارتباط باشیم.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید زمینه حضور همه مردم را فراهم کنیم و مشارکت حداکثری فراهم شود
مشرق
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.