✍️ نویسنده: 9
نودیها:محسن چاوشی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی برای خوزستان و مشکلاتی که برای این دیار پیش آمده‌است دست به قلم شد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: ‌ «بحث و موضوع خوزستانØŒ آنقدر تکراری شده و آلوده به اغراض مختلف سیاسی و... که آدم نمی‌داند واقعا چه بگوید. خوزستان اما یک مساله سیاسی نیست. یک مساله انسانی است و انسان را مدام نمی‌شود با سیاست و جناح‌بازی‌های مغرضانه فدا کرد. حال خوزستان خوب نیست. یکی از غنی‌ترین استان‌های کشورØŒ اینطور باشد شرمساری‌اش برای کیستØŸ با مقصرجلوه دادن این یا آن دردی از تن خوزستان رنجور و مهجورØŒ مظلوم و سربلند اما مغرور کم می‌شودØŸ نه. حرف بزنیمØŒ می‌شود شوآف. حرف نزنیمØŒ می‌گویند سکوت کرده مصلحت اندیش است. من درد می‌کشم از درد خوزستان. از درد هرکجای ایران. هر زمان. هر وقت. هر جا. هر گوشه‌ای از این وطن که دردش بیایدØŒ یک گوشه از وجود من می‌لرزد... این هوا و این نارسایی‌ها حق هیچ کدام از مردمان این سرزمین نیست. گاهی وقت‌ها فکر می‌کنم هر مساله‌ای در این کشورØŒ فقط سوژه‌ای برای صفحه‌های مجازی شده و تیترهای اول روزنامه‌ها و... ولی آن‌ها که در خوزستان زندگی می‌کنند می‌دانند که دیده شدنÙ درد خوب استØŒ اما از آن بهتر درمان کردنØŒ یا حداقل تلاش برای درمان کردن است. این کاری است که باید شود. مطرح کردن دردها کار اشتباهی نیست. درست است. اما کافی نیست. خوزستان و مردمش به گردن این کشور و مردمانش حق دارند. این را هزار بار گفتم. اما در این سال‌ها چه کردیم برای این خاک و مردمانش که.... خوزستان به ما نیاز ندارد آنقدر که ما به خوزستان نیاز داریم. ما بیشتر از خوزستان به خوزستان نیاز داریم. اگر حرف نمی‌زنم از مصلحت‌اندیشی نیستØŒ از تکرار و بی‌نتیجه ماندن حرفØŒ عاجزم.» رجا
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.