✍️ نویسنده: 9
نامه یک دانش آموز مایه شرمساری دولتی ها
نودیها:"آیدا" که دانش آموز مدرسه شهید کلاهدوز است با اشاره به سرد بودن کلاسشان با ادبیاتی کودکانه می نویسد: "بچه های مدرسه ما یخ می زنند.‌. به مثل برف است..." به گزارش مرصادØŒ دست نوشته یک دانش آموز سرپل ذهابی که از سرد بودن کلاس درسش گلایه کرده است در شبکه های اجتماعی یکی از پر مخاطب ترین ها بوده است. "آیدا" که دانش آموز مدرسه شهید کلاهدوز است با اشاره به سرد بودن کلاسشان با ادبیاتی کودکانه می نویسد: "بچه های مدرسه ما یخ می زنند.‌. به مثل برف است..." این شرایط در حالی است که برخی از مدیران نجومی بگیر دولت یازدهم در استان کرمانشاه در خمودگی و بی تحرکی مدیریتی به سر می برند. آیا به جای فساد Û¸ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت... نمی شد چنین مدرسه هایی را سامان دادØŸ رجا
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.