✍️ نویسنده: 9
تعیین جایزه برای سر سردار سلیمانی!
نودیها:موفقیت های ایران در مبارزه با تروریست های ساخته دست غربØŒ و نقش پررنگ سردار سلیمانی در این رابطهØŒ آتش خشم مقامات و رسانه های غربی را برافروخته است. در همین راستا مایکل روبین از کارشناسان اندیشکده آمریکایی "امریکن اینترپرایز" (American Enterprise) با انتشار گزارشی تحت عنوان "قاسم سلیمانی را بربایید" از دولت ترامپ درخواست کرده که برای ترور سردار سلیمانی جایزه تعیین نمایند. در این گزارش آمده است: «عکس های ژنرال سلیمانیØŒ فرمانده سپاه قدس ایران در میدان های نبرد عراق و سوریه به تصاویری نمادین در ایران تبدیل شده است. به طور معمولØŒ فرماندهان تلاش می کنند که خود را از مرکز توجهات دور نگه دارند اما سلیمانی آنچنان جسور شده است که به پایگاه های خبری رسمی اجازه می دهد که خروجی خود را مملو از تصاویر و حتی ویدئوهای او سازند. او با بی اعتنایی به تحریم های آمریکاØŒ برای مذاکره و خرید تسلیحات جدید به مسکو می رود و سپاه قدس تحت رهبری اوØŒ صدها آمریکایی را در عراق و افغانستان می کشند و حتی حمله ای تروریستی در واشنگتن را طرح ریزی می کند! چقدر خنده دار است که وزارت خارجه آمریکا برای دستگیری برخی از اعضای القاعده میلیون ها دلار جایزه تعیین کرده استØŒ اما مردی که مسئول مرگ صدها آمریکایی استØŒ در این طرح قرار داده نشده است. البته نباید از این موضوع شگفت زده شد چرا که باراک اوباما و جان کری ترجیح داده اند که برای حفظ توافق هسته ایØŒ سابقه ایران را ماست مالی کنند و این داستان ساختگی را ترویج کنند که میانه روها و اصلاح طلبان ایرانØŒ دیدگاه های افراط گرایانه کمتری دارندØ› در حالی که حتی خودÙ ژنرال سلیمانی پس از مرگ هاشمی اعلام کرد که نظرات او از ابتدای انقلاب تا زمان مرگ تغییر نکرد بلکه تاکتیک هایش عوض شده بود. اگر دونالد ترامپØŒ رئیس جمهور جدید آمریکاØŒ به راستی در پی حفاظت از جان مردم آمریکا و انتقام کشته شدگان ما هستند باید به دشمنان آمریکا نشان دهند که کشتن مردم آمریکا برای آن ها هزینه شخصی به دنبال خواهد داشت. ترامپ باید هزینه قابل توجهی را برای دستگیری یا کشتن سلیمانی اختصاص دهد. سلیمانی با انتشار عکس های خود در عراق و سوریهØŒ آمریکا را به سخره گرفته و تصویری ضعیف و تحقیر شده از آمریکا را در منطقه به تصویر کشده است. هدف گرفتن سلیمانی یک بازی برد برد است و حتی اگر به دستگیر شدن او نیانجامدØŒ به احتمال زیاد او دیگر قادر نخواهد بود که ایران را ترک کند و تمامی متحدان ایران در منطقهØŒ احتیاط و هراس او را ضعف تلقی خواهند کرد و اگر به حضور خود در صحنه های نبرد ادامه دهدØŒ در خطر خواهد بود. اگر او به دست نیروهای آمریکایی کشته شودØŒ خطوط قرمزی که توسط اوباما و جان کری زیر پا گذاشته شده بودØŒ بازگردانده شده و اگر او دستگیر شود یک منبع باداورده اطلاعاتی خواهد بود.» جام
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.