✍️ نویسنده: 9
نودیها:روز گذشته فیلمی از حضور بازیگر سابق کشورمان در یکی از برنامه تلویزیونی شبکه جم منتشر شد که در آنØŒ "رامسین کبریتی" در واکنش به برخورد نامناسب مجریØŒ برنامه را ترک کرد. همزمان با انتشار این فیلم در فضای مجازی و واکنش گسترده مردمØŒ این بازیگر با انتشار مطلبی در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد. او در صفحه اش نوشت: «متاسفانه یا خوشبختانه نمی دانم چی بگویم اما در عصری زندگی میکنیم که بی دلیل اجازه کندن یک برگ را از شاخه یک درخت نداریم .... اما آدمهایش براحتی این اجازه را به خودشان می دهند در زندگی شخصی یکدیگر سرک بکشند و به خودشان اجازه دهند برای خالی کردن عقده هایشان واینکه خودشان را آرام کنند هر گونه الفاظ رکیک و توهینی را به دیگری نسبت دهند بدون اینکه لحظه ای فکر کنند که چرا و به چه دلیلی.... واقعا جای تاسف دارد و باید فقط سکوت کرد.... و در همین جا باید از دنیا ی مجازی خداحافظی کرد تا دیگر در دسترس نباشی... تا حداقل در این دنیای چند روزه فانی با ارامش بتوانی زندگی را سپری کنی ... بدرود» جام