✍️ نویسنده: 9
نودیها:در حالی‌که مردم تهران و بسیاری از کلانشهرها امروز ششمین روزی است هوای سیاه و الوده را تنفس می کنند اما رئیس سازمان محیط زیست که به گفته بسیباری از کارشناسان و نمایندگان مجلس متولی اصلی این موضوع در کشور است همچنان ترجیح می‌دهد در مورد این موضوع صحبتی نداشته باشد و چمدانش را برای فرار از آلودگی هوای تهران ببندد. این اولین باری نیست که در اوج آلودگی هوا ابتکار رئیس محیط زیست آلودگی هوا را بر نمی‌تابد و به سفر می‌رود تا مبادا آلودگی هوا ذره‌ای خاطرش را برنجاندØŒ و چه اتفاق و همزمانی جالبی است این سفرهای ناگهانی خانم رئیس با آلودگی هوا!   سوم و دهم دی ماه سال گذشته نیز در حالی که مردم Û±Û¸ روز در آلودگی شدید هوا نفس می‌کشیدند خانم رئیس به آذربایجان غربی و کیش سفر کرد.   آنگونه که در سایت سازمان محیط زیست آمده استØŒ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر ضمن شرکت در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا (COP22) که از Û· نوامبر (Û±Û· آبان ) در مراکش فعالیت خود را آغاز کرده استØŒ در دوازدهمین کنفرانس اعضای پروتکل کیوتو نیز حضور دارد.
 فارس