✍️ نویسنده: 9
نودیها:تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی قطر رفت و با پیروزی Û² بر صفر در آخرین لحظاتØŒ سکوهای این ورزشگاه غرق شادی شد. تیم ملی در شرایطی بازی را با پیروزی به پایان برد که روی سکوها تصاویر زیبایی رقم نخورد. یکی از موضوعاتی که پس از پایان بازی شکل چندان خوبی نداشتØŒ زباله‌هایی بود که روی سکوها ریخته شده بود و هواداران زباله‌های خود را روی سکوها و صندلی‌ها رها کرده بودند. فرهنگی که باید تغییر کند تا به زیبایی‌های روی سکوها افزوده شود. جمع‌آوری زباله‌ها پس از پایان بازی که این فصل چند بار توسط هواداران پرسپولیس انجام شدهØŒ باید فرهنگی همه‌گیر بین تمام هواداران فوتبال ایران شود. مطمئناÙ‹ ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه‌های کشور بدون زباله قشنگ‌تر هستند و کارگرانی که باید این زباله‌ها را جمع‌آوری کنندØŒ گناهی مرتکب نشده‌اند.
Â
مشرق
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.