آزاده نامداری در اینستاپست خود نوشت: سلام ازدیشب تاالان تو شوکم،،،توقع اینکه ایییین همه آدم وارد جزیی ترین حریم خصوصی من بشن رو نداشتم..مث همیشه انگار برداشتام اشتباه بودØŒواین بارم متاسفانه میدونم جریانی آزار دادن منو مدیریت میکنهØŒکه دیگه مهم نیست،،اصلم همیشه این بوده که با هوادارام صادق باشم..میخواستم بعد این فاجعه ی تلخ عربستان وهمین طور ایام محرم وصفر حتما اینو بگمØŒکه گویا نمیشه صبرکرد.
من درمهرماه هزارسیصد ونود وچهار ازدواج کردم،،این خیلی شخصیهØŒاما بااتفاقات دیشب مجبورم الان اعلام کنم..
پ.ن.براتون آرزوی خوشبختی میکنم
پ.ن.برام آرزوی خوشبختی کنید لطفا.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.