✍️ نویسنده: 4
آزمون بزرگ مجلس و نمایندگان/دولت کلا گوشهایش را گرفته!/بعد ازتوافق بد وین اینک بدنبال چه هستیدØŸ/از بزن و برقص هسته ای تا مجلس ترحیم صنعت هسته ای/آمریکا آب دهان کف دست دوستانش هم نمی‌اندازد!
به نام خدا - بخش تحلیل نودیها - بعد از توافق بد وین و قطعنامه ای که اغلب کارشناسان آن را نقد کرده اند و حرف دارندØŒ هرچه از طریق کارشناسان گفته شد حتی جوابی هم از طرف دولتی ها بیرون نیامد. دیگر منتقدان از زبان آرام ØŒ تند ØŒ منطقی ØŒ داد و بیداد از هر چیزی بهره گرفتند ولی گویی دولت گوشهایش را گرفته است و چشمانش را بسته است. آزمون بزرگ نمایندگان مجلس هم اینجا شروع شده و بسیاری از این نمایندگان در همین آزمون هسته ای خود را نشان می دهند. رسایی ØŒ نبویان ØŒ کوچک زادهØŒ بذرپاش ØŒ زاکانیØŒ بیرانوند و چند نفر انگشت شمار دیگر هستند در مجلس که صدایی از آنها در می آید. متاسفانه رئیس مجلس هم که وضعیتش مشخص است! باید منتظر ماند. روز اول که توافق اعلام شد و جناب آقای رئیس جمهور در تلویزیون طوری صحبت می کرد که گویی فتح بزرگی رخ داده و چندین گل زدیم و یکی دو گل خورده ایم (حال که هر چه توافق را ورق میزنی گل است که خورده ایم) و امروز که چندین روز گذشته همه چیز مدام تغییر می کند و کم کم خود دولتی ها برخی دستاوردهای عظیم این توافق بد را لو می دهند! این روزها باید منتظر مجلس ترحیم صنعت هسته ای و البته باقی ماندن تحریم ها و البته فحش خوردن ما و جوابهایی که نمی دهیم بود و خیلی البته های دیگر!! در نهایت این سوال مطرح است آمریکا به کشوری مثل یونان که دوست آمریکاست و اسرائیل را هم به رسمیت می شناسد کمکی نمی کند به ما قرار است خیری برساندØŸ آمریکا با این بدهی وحشتناکش و اوضاع داغونشØŸآب دهان کف دست دوستانش نمی اندازد چه برسد به ما. آخر دهان خشکیده و چیزی ندارد. اما از همه این بدبختی ها که بگذریم جالبش این است که دولتی ها از ادامه رایزنی ها برای حل مشکلات دیگر صحبت می کنند. خدا بخیر کند مرتضی حیدری
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.