✍️ نویسنده: 4
💬 تعداد کامنت‌ها: 1
سایت نودیها : ØŒبه مناسبت فرارسیدن ایام دهه اول فاطمیه برنامه هیئت‌های دانشجویی دانشگاههای تهران اعلام شد.
 

دانشگاه امیرکبیر

هیئت رهروان شهدای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای فاطمیه اول مراسمی در سه شنبه Û±Û° بهمن Û¹Û¶ با سخنرانی حجت‌الاسلام رفعت و مداحی امیر فر تدارک دیده و برای فاطمیه دومØŒ سه شب عزاداری از شنبه Û²Û¸ بهمن Û¹Û¶ تا دوشنبه Û³Û° بهمن Û¹Û¶ برنامه‌ریزی کرده است.

تمامی برنامه‌های این هیئت در مسجد دانشگاه و همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.  

دانشگاه امام صادق

مراسم‌های هیئت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برای فاطمیه اول از فردا سه شنبه Û±Û° بهمن Û¹Û¶ به مدت سه شب با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی و مداحی وحید نادری در ساعت Û±Û¹ و Û³Û° دقیقه در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) آغاز می‌شود.

 

دانشگاه علم و صنعت

مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه از پنج شنبه Û±Û² بهمن به مدت سه شب در دانشگاه علم وصنعت برگزار می‌شود.

بر اساس این کزارشØŒمراسم عزاداری پنج شنبهØŒ دوازدهم بهمنØŒ به مدت سه شب از ساعت Û²Û° در مسجدالشÙ‘هدای دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

دانشگاه صنعتی شریف مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه  دانشگاه شریف با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان از شنبه Û±Û´ تا دوشنبه Û±Û¶ بهمن ماه ØŒ بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.