سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
وقتی سفیر آلمان از خوردن «آبگوشت» لذت می برد
📅 2018/01/22
👁️ 21 بازدید
خانه >
وقتی سفیر آلمان از خوردن «آبگوشت» لذت می برد
✍️ نویسنده: 9
نودیها:سفیر آلمان درباره «آبگوشت» ایرانی توئیت جالبی منتشر کرد. او در این توئیت کوتاه نوشت: کلاس آموزش آشپزی آبگوشت برای منØŒ توسط آشپزهای ماهرØŒ خوشمزه ست! جام نیوز
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.