✍️ نویسنده: 9
فیلم سوتی "من و تو" درباره وضعیت شهر ایذه
طی چند روز گذشته به بهانه گرانیØŒ در برخی استان‌هاØŒ تجمعاتی صورت گرفت. مردم به خیابان‌ها آمدند و شعارهایی در خصوص مطالبات خود سر دادند. در این میان برخی فرصت طلبØŒ اوضاع را مناسب دیدند و به موج سواری پرداختند. آنها به جمع مردم آمدند و با سر دادن شعارهای ضد انقلابی سعی در ایجاد ناامنی و آشوب داشتند. شهر ایذه خوزستان نیز یکی از اهداف آشوبگران بودØŒ آنها از تجمع تعدادی جوان در میدان مرکزی شهر سوØ¡استفاده و تلاش کردند تا با بزرگنمایی آنØŒ فضا را متشنج جلوه دهند. این موضوع بهانه‌ای شد تا برخی کانال‌های معاند با انتشار تصاویری از این تجمعاتØŒ به شایعه سقوط این شهر دامن بزنندØ› شایعه‌ای که بلافاصله توسط فرماندار ایذه تکذیب شد. در همین راستا شبکه ضد انقلاب من و تو نیز از فرصت بهره برده و دست به انتشار این شایعه زد و با ادعای ورود نیروهای سپاه برای باز پس‌گیری ایذه از راه دریایی هرچه بیشتر خود را مضحکه کردØŒ گویا «من و تو» چندان هم به جغرافیای ایران مشرف نیست چرا که این شهر اصلا هیچ راهی به دریا ندارد. ویدئوی زیر بخشی از ادعای مضحک این شبکه درباره سقوط شهر ایذه و تسخیر مجدد آن به دست نیروهای سپاه است. باشگاه خبرنگاران
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.