✍️ نویسنده: 9
نودیها:"هر چه که آقای روحانی می گوید به خاطر آن موفق به انجام کارش نشده استØŒ در چهار سال بعد هم می تواند همان ها را بگوید."
 
 
 
 جمشید اسدیØŒ کارشناس شبکه من و تو در مورد مناظره سوم میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران و انتقاد آقای رئیسی از آقای روحانی برای فرار از پاسخگویی و متهم کردن دولت دهم در تمامی مشکلات کشور گفت: «این انتقاد آقای رئیسی- که ارادتی نسبت به ایشان ندارم- بسیار درست است ... این بحث گفتگوی شما(آقای روحانی) با دولت گذشته نیست که هر چه می شود را به آن حواله می دهیدØ› چهار سال گذشته است.» اسدی افزود: «هر چه که آقای روحانی می گوید به خاطر آن موفق به انجام کارش نشده استØŒ در چهار سال بعد هم می تواند همان ها را بگوید. می گوید کارنامه بدی به دست ما رسیدØ› می گوید کارشکنی در کار ما می کنندØ› می گوید تیتر بد علیه ما می زنند. خب قرار نیست که اینها رد چهار سال بعد عوض شود.»

دانلود

روشنگری