فعالیت‌های جاسوسی فرقه بهائیت رنگ و شکل جدیدی به خود گرفته است و از بیمارستان‌های خصوصی تهران و با نشستن در کمین بیماران شهرستانی و خانواده‌هایشان آغاز شده است.
بر اساس اخبار واصلهØŒ تیم‌های تبلیغاتی بهائیانØŒ در تصمیمی همه جانبه روش‌های تبلیغاتی خود را در محیط‌های مختلف مانند فعالیت روستاییØŒ فعالیت‌های توسعه اجتماعی با رویکرد تبلیغیØŒ دوست یابیØŒ تیم‌های ورزشیØŒ دانشجویانØŒ ایجاد سازمان‌های مردم نهاد (NGO) و ارتباط گیری با همسایه‌ها مورد امتحان قرار داده‌اند. تیم‌های تبلیغی بهائیان با حضور در بیمارستان‌های تخصصی واقع در تهران به گفت‌وگو با اطرافیان بیماران شهرستانی می‌پردازند و در صورت نیازØŒ کمک‌های مالی و شرایط مناسب اسکان را برای شهروندان بیمار شهرستانی فراهم می‌کنند و سپس آنها را به حلقه‌های شهرستان مدنظر معرفی می‌کنند تا در جلسات توجیهی حضور پیدا کنند. بسیج جامعه پزشکی اعلام کرد: تبلیغات پنهانی یکی از شگردهای بهائیان در جذب افراد است که در پیام بیت العدل در Û²Û¶ ژوئن سال Û²Û°Û°Û¶ اعلام عمومی شده است و همچنان در دستور کار تشکیلاتی آنان قرار گرفته استØŒ تیم‌های تبلیغاتی این فرقه وابسته به اسرائیل است. منبع:تسنیم
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.