✍️ نویسنده: 3
طنز - دبه جدید چی داریدØŸ
گفت: آمریکایی‌ها باز هم دبه درآورده‌اند و می‌گویند ایران فقط می‌تواند غنی‌سازی اورانیوم را در مقیاس Û² درصد انجام بدهد! گفتم: قبلا که در توافق لوزان تا زیر Ûµ درصد موافقت کرده بودند! گفت: درباره فردو هم گفته‌اند فقط سیصد و چند سانتریفیوژ می‌تواند باقی بماند و آنهم به هیچوجه برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده نشود. گفتم: اما در توافق لوزان که با هزار سانتریفیوژ در فردو موافقت کرده‌ بودند! گفت: چه عرض کنمØŸ! گفتم: یارو سوار تاکسی شده بودØŒ هنگام پیاده شدن از راننده پرسید چقدر میشهØŸ راننده گفتØ› پانصد تومان. یارو با تعجب پرسیدØ› دویست تومانØŸ چه خبرتهØŸ! فوقش میشه Û±Û°Û°تومان و بعد یک اسکناس ده تومانی که گوشه هم نداشت به راننده داد و گفتØ› باقیش هم مال خودت! کیهان
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.