سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
تیتراژ پایانی سریال دوپینگ محمد بحرانی با کیفیت عالی + متن
📅 2020/03/30
👁️ 7 بازدید
خانه >
تیتراژ پایانی سریال دوپینگ محمد بحرانی با کیفیت عالی + متن
✍️ نویسنده: 4
💬 تعداد کامنتها: 8
تیتراژ پایانی سریال دوپینگ محمد بحرانی با کیفیت عالی + متن
پخش برخط play online
پخش آنلاین صوتی
بارگیری صوت downloadموسیقی تیتراژ سریال دوپینگ که در نوروز Û¹Û¹ از شبکه ی سوم سیما پخش شد. عجب عیدی بشه این دفعه دستامون تا آرنج تو کفه! رفتی و تو باغچه گل کاشتی ولی الان خونه ای با ژل بهداشتی تنم تو حبس این ویروسه ولی دلم تو چهارراه سیروسه رو دیوار خط می کشم و قاطی ام زندونی بی ملاقاتی ام دنبال یه راه فرارم که یه جوری سر از کوچه درآرم کوید Û±Û¹ داده به بادم های نسیم می رسی به دادم آی نسیم سحری صبر کن ما را با خود ببر از کوچه ها تازه می فهمم یه گازسوز چرا تیغ تیغی شده و مایوس ببین جوجه تیغی چی کشیده که یه بغل ساده هنوز ندیده هرچی سنگه جلوی پای لنگمه های نسیم سحری خونه تنگمه وای توی هوا پیچیده عطر گل کاش بشه بزنم به اون عطر پل وای ار بگذر به خیابان عشق یک شب آسیمه سر از کوچه ها باید به بوی گل سرخ رنگ جایی دلبازتر از کوچه ها سخته روزا بشه تکراری مثل اردوگاه کار اجباری حالا بازم روی کاناپه راحته دیدی سخته که ذخیره روی نیمکته خونه برام شبیه یه رینگه بدنم محتاج یه دوپینگه که همه ی اینا رو ببره بشوره بگیم از ته دل بلا به دوره می یاد اون روزی که کهنه ها نو شن به امید یه فردای روشن فردا مهمان شقایق شوم بگذرد این شب اگر از کوچه ها عجب عیدی بشه این دفعه دستامون تا آرنج تو کفه! رفتی و تو باغچه گل کاشتی ولی الان خونه ای با ژل بهداشتی تنم تو حبس این ویروسه ولی دلم تو چهارراه سیروسه رو دیوار خط می کشم و قاطی ام زندونی بی ملاقاتی ام دنبال یه راه فرارم که یه جوری سر از کوچه درآرم کوید Û±Û¹ داده به بادم های نسیم می رسی به دادم آی نسیم سحری صبر کن ما را با خود ببر از کوچه ها تازه می فهمم یه کاکتوسه چرا تیغ تیغی شده و مایوس ببین جوجه تیغی چی کشیده که یه بغل ساده هنوز ندیده هرچی سنگه جلوی پای لنگمه های نسیم سحری خونه تنگمه وای توی هوا پیچیده عطر گل کاش بشه بزنم به اون عطر پل وای ار بگذر به خیابان عشق یک شب آسیمه سر از کوچه ها باید به بوی گل سرخ رنگ جایی دلبازتر از کوچه ها سخته روزا بشه تکراری مثل اردوگاه کار اجباری حالا بازم روی کاناپه راحته دیدی سخته که ذخیره روی نیمکته خونه برام شبیه یه رینگه بدنم محتاج یه دوپینگه که همه ی اینا رو ببره بشوره بگیم از ته دل بلا به دوره می یاد اون روزی که کهنه ها نو شن به امید یه فردای روشن فردا مهمان شقایق شوم بگذرد این شب اگر از کوچه ها فرجامم دامنه ی دشت هاست خواهم رفت آخر از کوچه ها
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.