✍️ نویسنده: 4
نودیها - متاسفانه با اینکه دولت اختیارات بسیاری داره  و بیش از Û¹Û³ درصد بودجه هم دست دولته دارن از بار مسئولیت شونه خالی میکنن هی دنبال لوایح خارجی هستن که اصلا ربطی به داخل نداره این گرانی ها نتیجه مدیریت سوØ¡ دولته!   video width="416" height="224" mp4="http://navadiha.ir/files/uploads2/clip-d-rouhani-navadiha.ir_.mp4"/video