✍️ نویسنده: 4
سایت نودیها : سیدجلال حسینی در گفت و گوی ویژه اش با ورزش سه با اشاره به حوادث روی سکوهای ورزشگاه غدیر از همه علاقمندان فوتبال می خواهد به کمپین نه به خشونت در ورزشگاه ها بپیوندند. حسینی می گوید: ما فوتبالیست ها از طبقه پایین جامعه هستیم و به هر حال لای پنبه بزرگ نشده ایم. همچنین به دلیل فضای بد ورزشگاه های ایران همیشه گوشمان متاسفانه به بد و بیراه آشناست. اما جوری که من روز پنجشنبه از اتفاقات روی سکوها وحشت کردم هیچ وقت برایم آشنا نبود. او در ادامه گفت: حرف های شجاع را دیروز در ورزش سه خواندم و کاملا آنها را تایید می کنم. چرا به خاطر سه امتیاز باید این همه مشکل اتفاق بیفتدØŸ آن بچه را دیدید که کنار پدرش مشغول گریه کردن بود و می گفت ترسیدمØŸ کی قرار است خجالت بکشیمØŸ کی قرار است بهمان بربخوردØŸ کی قرار است مراقب همدیگر باشیمØŸ کی قرار است حافظ روحیه بچه ها باشیمØŸ بچه ای که آمده قهرمان هایش را در زمین ببیند اما بلایی سرش می آوریم که با گریه بگوید می ترسم که به ورزشگاه آمدم. واقعا دیروز دردم گرفت وقتی این صحنه را دیدم و چقدر خوشحالم که بالاخره یک حرکت جدی و فرهنگی شروع شده که یک سرش خود ما هستیم. ما بازیکن های فوتبال که باید مقابل این اتفاق ها قرار بگیریم و از مردم بخواهیم که بیشتر به اخلاق اهمیت بدهند. کاپیتان پرسپولیس افزود: کسانی که در فضای مجازی مشغول فحاشی هستند آدم های کره مریخ نیستند. این ها خود ما هستیم. ما نباید به بی اخلاقی و خشونت دامن بزنیمØŒ همه مشکلات از همین جا شروع می شود. از همین حس غروری که به بچه های کم سن و سال دست می دهد وقتی در اینستاگرام فحش می دهند و کسی کارشان ندارد و برعکس تشویق هم می شوند. ما باید از همین جا فرهنگ سازی را شروع کنیم تا فحاشی قبح داشته باشد. حتما همه ما سر سفره پدر و مادر بزرگ می شویم و مطمئنم اکثر ما حاضر نیستیم در جایی که خانواده هست یا عزیزمان حضور دارد فحش بدهیم. پس چطور است که در یک محیط عمومی مثل فوتبال چنین اتفاقاتی می افتدØŸ من به سهم خودم اعلام می کنم اگر از این به بعد در ورزشگاه ها شعاری علیه تیم حریفØŒ داورØŒ مربی یا خودمان داده شود که تند باشدØŒ بحث ناموسی را در بر بگیرد یا باعث ایجاد خشونت در ورزشگاه ها بشودØŒ اولین نفر به این موضوع واکنش نشان خواهم داد. یعنی چهØŸ ما تا کی گوشمان را ببندیم و چیزی نگوییمØŸ ما ورزشگاه پر از تماشاچی و سالم می خواهیم جایی که هیچ فحشی از زبان هوادارها بیرون نیاید. سیدجلال در پایان می گوید: هواداران عزیز پرسپولیس و دوستان خوب استقلالی و تیم های پرطرفدار دیگر از شما خواهش می کنم که در این مساله کمک کنید تا یک اتفاق بزرگ و یک تحول در فوتبال رخ بدهد. آدم های بی اخلاق را از جمع خودتان طرد کنید. نگذارید کسی که دهانش به فحاشی باز می شودØŒ از کارش لذت ببرد و جان عزیزتان با او همراهی نکنید. به امید اینکه در ورزشگاه های ایران شعارهای زشت به حداقل برسد.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.