نودیها:عزت‌الله ضرغامی متن نامه حسین شریعتمداریØŒ مدیر مسئول کیهان به خودش را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد:
بسمه تعالی
برادر عزیزمÂ جناب آقای ضرغامی
با عرض سلام
دیروز در میان خبرها به خبری برخوردم که قول فراموش شده را به خاطرم آورد.. قول داده بودم سروده یکی از شاعران معاصر را که وصف الحال بعضی هاست! برایتان بفرستم که می فرستم..
اما خبر این بود که یکی از مقامات سعودی گفته بود «خواسته ما این است که سردار سلیمانی به ایران بازگردد»!! حاج قاسم عزیزمان یک نماد استØŒ نماد مالک اشتر برای علی این زمان و بازگشت او به ایران که مجموعه خبیث «غربی و عبری و عربی» آرزویش را در سر می پرورانندØŒ یعنی دست کشیدن جمهوری اسلام ایران از اقتدار منطقه ای و توان دفاعی مثال زدنی خود و در یک کلمه تبدیل شدن به یک لقمه ای که به آسانی از سوی دشمنانش قابل بلعیدن باشد.
قاسم سلیمانی برگردد! همان اصرار خوارج است که می گفتند مالک باید برگردد. مالکی که به تیرک خیمه معاویه رسیده بود و اگر مولای مظلوممانØŒ حضرت امیر علیه السلام را وادار به بازگرداندن او نمی کردندØŒ کار معاویه و عمرو عاص تمام بود و با خاتمه بلوای قاسطینØŒ بساط ناکثین و مارقین هم درهم پیچیده و برچیده می شد.. امروز اماØŒ دیگر قرار نیست مالک برگردد.. آن روز برای بازگرداندن مالکØŒ باید علی (ع) را وادار می کردند که به او فرمان بازگشت بدهد و این ماموریت را معاویه های کوچک تری که در اردوگاه مولایمان چنبره زده بودند بر عهده داشتندØŒ مثل اشعث بن قیس و ….
امروز هم اشعث ها هستند و مثل همان اشعث ها نق می زنندØŒ یکی تسلیم شدن در مقابل آمریکا را سیاست هوشمندانه! جا می زندØŒ آن دیگری نامه به علی زمان را سرگشاده می نویسد که دیگران هم ببینند و تحسینش کند … و به سالوس یقه می درند کهØ› به مالک بگو برکردد! و … اما یاران فداکار و پا به رکاب علی زمانØŒ مولای خویش را تنها نمی گذارند.. یاد امام راحلمان Ù€ رضوان الله تعالی علیه بخیر Ù€ که می فرمود «من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند.» و دیدیم و می بینم که چنین است.
آقا عزت عزیز!
حالا و بعد از این مقدمه که برای شما مصداق «زیره به کرمان بردن» را دارد، آن سروده را بخوان که به قول سعدی «ممد حیات» است و «مفرح ذات» …
مالکÂ رسیده بود به آن خیمه سیاه
تنها سه چار گامØŒ نه این گام آخر است
اما صدای کیست که از دور می رسدØŸ
گویا صدای ناله برگرد اشتر است!
این ناله حزین و گرفته از آن کیستØŸ
من باورم نمی شود از حلق حیدر است
مالک رها کن آن سوی میدان و باز گرد
این سوØŒ پر از معاویه های مکرر است
این کوفیان فریب که را خورده اند بازØŸ
از شام نیز روز تو کوفه سیه تر است
امروز پاره پاره قرآن به نیزه هاست
فردا سر حسین که قرآن پر پر است.
فارس
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.