✍️ نویسنده: 4
افشاگری سعید جلیلی از سوتی بزرگ دولت روحانی در مذاکرات هسته‌ای
به نام خدا - بخش تحلیل سیاسی نودیها - هر چه از توافق وین می‌گذرد و جو همه چیز آرومه ما چقدر خوشحالیمØŒ می‌خوابدØŒ روز به روز مشکلات توافق وین و راه غلطی که دولت و تیم هسته ای رفته اند بیشتر معلوم می‌شود. سعید جلیلی بعد از رفتن به مجلس صحبتهایی کرد و از جمله آن حرفها این بود : " اجازه هیچ بازدیدی از سایت نظامی پارچین را ندادم/ کار را در شرایطی تحویل دادیم که امریکا حق غنی سازی را پذیرفته و دارای Û±Û¹ هزار سانتریفیوژ و غنی سازی Û²Û°% بودیم/ ناگفته هایی از روند عقب نشینی Û±+Ûµ در آلماتی" (منبع این تیتر : رجانیوز) این حرفها گرچه دیر بیان می‌شود و سعید جلیلی باید زودتر این حرفها را منتشر می‌کرد. اما واقعا باید این مسایل بررسی شود اگر دولت این مسایل را در نظر نگرفته است باید بازخواست شود و در پیشگاه ملت پاسخگو باشد. از مجلس انتظار می‌رود این مسایل را دقیق بررسی کند در آینده ملت مجلس را بازخواست خواهد کرد و ننگ این مسایل را آن هایی که امروز سکوت می کنند باید پاسخگو باشند.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.