✍️ نویسنده: 4
Û¹ دی دیگری رقم خورد!/آیا مذاکره کننده‌گان پیام Û²Û·Û° شهید کربلای Û´ و غواصان دست بسته را دریافت می‌کنندØŸ
به نام خدا - بخش تحلیل نودیها - در بخشیر از پیام رهبری در پی تشییع با شکوه Û²Û·Û° شهید آمده : "...و سلام بر شما ملÙ‘ت بزرگØŒ وفادارØŒ آگاه و مسئولیت‌پذیر که خطاب لطیف الهی را به‌درستی می‌شناسید و می‌نیوشید و پاسخ می‌گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه‌های به‌میهن‌بازگشته یکی از به‌یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است..." قطعاØŒ آمدن شهدا یک دلیل و دو دلیل نداشتØŒ اما بی شک یکی از مهم ترین پیام هایی که این شهیدان با خود آورده اندØŒ پیام عزت حقیقی و نه در کلام است. در شرایطی که کشور با مذاکره ای که با دستور رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده ادامه می یابد و نتیجه اش تا به امروز تحقیر بیشتر و تحریم بیشتر بوده است دسته و پنجه نرم میکند و کشور دو سال به حالت تعلیق در آمده برای نتیجه مذاکراتØŒ شاید این شهدا آمده اند که پیامی دهند. آیا توافق لوزان که به گفته کارشناسان بیانیه ای به واقع ننگین است و تعلیق برخی تحریم های مربوط به هسته ای که Û±Ûµدرصد کل تحریم ها است آن هم با شرایط ناشدنی قرار است در دستور کار آن باشد چیزی جز ننگ استØŸ آیا وقتی به گفته کارشناسان کل تحریم ها هم برداشته شود(فقط Û±Ûµ درصد پذیرفته شده با شرایط بسیار دشوار که تقریبا ناشدنی است) فقط تاثیر آن روی اقتصاد Û±Û° درصد است. میارزد با این کشورها آن هم با موضع ضعف مذاکرات را ادامه داد ØŸ آیا گره زدن زندگی مردم که با اقتصاد مقاومتی و تولید حل می شود با تحریم ها که سراب پوچی است ما را به قهقرا نخواهد بردØŸ شهیدان آمده اند تا پیام آزادگی و عزت بدهند. هر ملتی و حتی هر کسی که زیر بار منت و ذلت نرفت نه تنها عزیز ماند بلکه پیشرفت کرد و قله های موفقیت را در نوردید.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.