…
میگم زشت نباشه یه وقت دیروز با مامانم دعوا کردم ØŒ امروز آلبوم بیرون ندادم ØŸ . . . میگم یه وقت زشت نباشه ما یه عکس با آیفون ØŒ رو به رو آینه نداریم ØŸ . . . یه وقت زشت نباشه ما به عنوان یه پسر ØŒ ابرو بر نداشتیم ! . . . میگما !! زشت نباشه یه وقت با این سن و سالØŒ بارون که میادØŒ ما هیچ خاطره اÙ‰ تو ذهنمون زنده نمیشه!
. تو زندگیت مثل درخت فندق باش… یادم نیس چرا ولی حالا تو باش ضرر که نمیکنی !! دمت گرم
. . . زنگ زدم کافÙ‰ نت رفیقم برام انتخاب واحد کنه گفت چÙ‰ بردارم ØŸ گفتم دو واحد عمومÙ‰ بقیه اش تخصصÙ‰ یعنÙ‰ پیازو سیب زمینÙ‰ رو هم به این راحتÙ‰ سفارش نمیدن
. . . انسان های بزرگ هیچگاه به کوچکی فردایشان نگاه نمیکنند چون از بزرگی امروزشان فردایی کوچکتر خواهند ساخت … منم نفهمیدم ! ولی خیلی با کلاس بود گفتم بگم خوبه
. . . ÛµÛ° تومن گذاشتم ته کمد زیرÙ لباسام که یادم بره و بعدا ببینم روحم شاد شه الان Û¶ ماه گذشته ØŒ ساعتی نیست که بهش فکر نکنم
.
منبع:یک لقمه لبخند
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.