✍️ نویسنده: 4
به نام خدا -  بخش تحلیل نودیها - برای تعدادی از هموطنان ما خبرهایی که از شبکه های ماهواره ای پخش می شود معتبر تر از خبرگزاری های داخلی و شبکه های تلویزیونی رسمی کشور است. موضوع ویروس کروناØŒ اما ØŒ محک خوبی برای طرفداران این شبکه هاست. مثل بارها اتفاقاتی که در ایران می افتد و این شبکه ها تصویر دیگری ارائه می دهند. مثلا این شبکه ها پخش کرده اند که تبریزیان گفته شیاف روغن بنفسه برای کرونا مناسب است. اگر به کانال تلگرامی دفتر آیت الله تبریزیان بروید می بینید که به داروی جامع امام کاظم (ع) بیشتر توصیه کرده است. و در میان Û±Û³ مورد توصیه برای بیماری های مسری و نه صرفا کرونا این مطلب را هم توصیه کرد. حال سوال ما از شبکه ها این است:  آیا واقعا شما تا بحال دارویی به صورت شیاف (Suppository drug) مصرف نکرده ایدØŸ  اگر مصرف کرده اید شیاف را دقیقا کجای بدن خود قرار می دهید ØŸ یا در مثال دیگری یکی از این شبکه ها در گزارشی از بیمارستان مخصوص کرونا انگلیس گفت اینجا همه چیز خیلی آرام آموزش داده می شود. یعنی در ایران با تازیانه آموزش می دهند.چطور این قدر همه چیز در ایران و انگلیس متفاوت استØŸ پزشکان و پرستاران تمام زحمت خود را می کشند و توانسته اند چندین نفر از مبتلایان را درمان کنند و خدمات بسیاری هم داده اند. این در حالیست که آمارهای بیماری در کشورهایی مثل انگلیس معلوم نیست چقدر درست باشد. یک سوال مهم دیگر این است که چرا باید یک کشور دیگر هزینه های گزاف کند که برای شبکه های متعدد بزند؟؟؟ میخواهد ما از خواب غفلت بیدار شویم ØŸ خبØŒ بیدار شدیم چه سودی برای آنها داردØŸ برای ثوابشØŸ بگذریم در همه جای جهان مردم اخبار خود را معمولا از خبرگزاری های رسمی و شبکه های تلویزیون ملی دریافت می کنند. این شبکه های ماهواره ای باید چکار کنند تا ما باورمان شود دشمنی می کنند. به این لینک بروید و در موردکشتار Û¹میلیون ایرانی توسط انگلیس بیشتر بدانید...