✍️ نویسنده: 4
💬 تعداد کامنتها: 7
مجله نودیها : آخه یکی نیست بگه داداش این تو نبودی چند سال قبل ضد انتخابات مردم آهنگ خوندیØŸ! این تو نبودی که پارسال قبول کردی در مورد ایران(خلیج فارس) تو کنسرت کشور حاشیه خلیج فارس نخونی ØŸ! بیایم با خودمون رو راست باشیم! واقعا بهتر از این دیگه نمی شد به شهدا توهین کرد!! پایین آوردن شهید و شهادت به مسایل دم دستی و گذاشتن شعارهای سیاسی کثیف در دهان شهدا واقعا کار کثیفیه! video width="480" height="268" mp4="http://navadiha.ir/files/uploads2/edbi-k-nastaran-navadiha.ir_.mp4"/video
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.