سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
استاد پناهیان: شیشه خورده داشته باشی گول می خوری!
📅 2014/08/11
👁️ 30 بازدید
خانه >
استاد پناهیان: شیشه خورده داشته باشی گول می خوری!
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.