به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از ماجرای سعید عابد که با دیدار وی با مسافر به هر ترتیب پایان یافت. حملات گسترده ی رسانه ای به اسنپ آغاز شد.
دیگر موضوع اسنپ مطرح نیست بلکه استفاده از فشار به اسنپ و جو سازی برای کم کردن مشتری های اسنپ برای موضوعاتی چون حجاب یا زمین زدن این نرم افزار است.
این رسانه ها در خوش بینانه ترین حالت ، با در نظر نگرفتن هزاران نفری که از این راه زندگی شان میچرخد فقط یک طرفه با بزرگ نمایی مسایلی که طبیعی است در این نرم افزار پر مخاطب و پر استفاده، فقط در نظر دارند چند نمایش بیشتر در فضای وب بدست آوردند منتهی به چه قیمتی؟؟
به قیمت این که کاربرانی از این نرم افزار بیرون بروند و مشتری ها کم بشوند و این همه راننده را دچار مشکل کنند.
واقعیت این است که اسنپ به عنوان یک کار بزرگ و موفق امروز با چالشی روبروست که برخی انتقام مسایل دیگر را در اینجا و از رانندگان و مصرف کنندگان می گیرند.
البته در آخر باید گفت اکثریت قریب به اتفاق مردم به این حاشیه سازی ها توجهی ندارند و متوجه شیطنت رسانه ای برخی هستند.
Related Images:
بازدیدها: 1
ن برادر …اینکار باعث تحکیم بخشی ب قوانین حتی خوداسنپ و امثالهم شده و اکثر راننده ها از چنتا نرم افزار استفاده میکنن و آسیبی ب معیشت اونها وارد نشده و در عین حال منکری شناسونده شده