آقای احمدی نژاد، «مقاومت» مقابله با نقشه آمریکاست نه جزو نقشه آمریکا!

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : محمود احمدی‌نژاد ضمن سخنانی در مشهد با بیان اینکه امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست گفت: برخی گفتند این حرف تبلیغاتی بوده است اما شیطان استکبار ورزید و خودش را بالاتر دانست. در حال حاضر چه کسانی الان به خودشان اجازه می‌دهند که سر آدم‌ها را ببرند و فیلم بگیرند؟ کسانی که خودشان را بالاتر می‌دانند. آمریکا خودش را برتر می‌داند و اگر کسی نپذیرد باجنگ به او می‌فهمانند. هرکس نپذیرد مورد تهدید قرار می‌گرفت. کسی می‌تواند بگوید که شیطان کاری را انجام می‌دهد که آمریکا انجام نمی‌دهد؟
وی می‌افزاید: «الان در منطقه را ببینید. دو طرف درگیری اسلحه از کجا می‌‌خرند؟ هر دو از نظام سلطه اسلحه خریداری می‌کنند و اصلا خود نظام سلطه این برنامه را ریخته و بالا نشسته و می‌گوید دعوا نکنید! غیر از شیطان چه کسی می‌تواند این کار را آن‌قدر قشنگ انجام دهد.؟»
یادآور می‌شود دو طرف درگیری در منطقه مشخص هستند. یک طرف، آمریکا و عربستان و برخی دولت‌های مرتجع و گروه‌های تروریستی مانند داعش و النصره و احرارالشام و… هستند و طرف دیگر، محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی و متشکل از سوریه، عراق و حزب‌الله و یمن هستند. آیا محور مقاومت از شیطان بزرگ سلاح می‌خرد یا مغضوب آنهاست؟ واقعیت این است که به دنبال امواج «مقاومت اسلامی» و «بیداری اسلامی» که پیروزی‌های بزرگی با خود داشت، جبهه استکبار به صرافت افتاد به جنگ‌های نیابتی متوسل شود چرا که خود به شهادت ناکامی‌ها در عراق و افغانستان،‌ توان درگیری مستقیم را نداشت.
اکنون باید پرسید در برابر این جنگ خانمان‌برانداز باید مقاومت صورت می‌گرفت یا اجازه می‌دادیم دشمن تا همدان و سنندج داخل شود؟! یعنی چی که هر دو طرف درگیری داخل برنامه آمریکا هستند؟ بالاخره باید از حریم اهل‌بیت و امنیت منطقه از جمله کشورمان صیانت می‌کردیم یا نه؟ برنامه آمریکا که مشخص است اما چرا هر دو طرف جنگ را به نقشه و برنامه آمریکا نسبت می‌دهید؟!
شایان ذکر است در ماجرای بیداری اسلامی نیز، نگاه انحرافی مدعی بود این ماجرا ساخته و پرداخته آمریکاست و نباید از آن حمایت کرد؛ همچنان که اجبارا نام بیداری انسانی را جایگزین بیداری اسلامی کردند و همزمان هیئت‌های ویژه‌ای از سوی دولت به دربارهای اردن و یمن گسیل شد اما به سوریه نرفت!
این نکته هم گفتنی است سیاست اعلامی و اعمالی جمهوری اسلامی در قبال جنگ‌های منطقه کاملا روشن است.
رهبر معظم انقلاب بارها تصریح کرده‌اند که آمریکایی‌ها برای تروریست‌ها در عراق و سوریه، امکانات و مهمات می‌فرستند و هدفشان از این جنگ نیابتی، زدن جمهوری اسلامی و مقاومت در منطقه است.

رجانیوز از کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 25

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تمام علم پزشکی در یک آیه قرآن

د آگوست 1 , 2016
سایت نودیها : حضرت امیرالمؤمنین، امام على(ع) در پاسخ این پرسش که آیا در قرآن همه دانش‌ها بجز دانش طب هست، فرمودند: «أما إنَّ فِی القُرآنِ لاَیَهً تَجمَعُ الطِّبَّ کُلَّهُ: وَکُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ» همانا در قرآن، آیه اى هست که همه طب را یکجا در خود گرد آورده است: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...