عکسهای کشنده ترین عنکبوت های جهان

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : عنکبوت جانور بی مهرهٔ شکارگری است که دارای بدنی دوبخشی و هشت پاست. عنکبوت‌ها فاقد بخش‌های جوندهٔ دهان و بال‌اند. آن‌ها در راستهٔ عنکبوت‌ها طبقه‌بندی می‌شوند که خود یکی از چند راستهٔ ردهٔ بزرگتر عنکبوتیان است.
شاید تاکنون برایتان پیش آمده که با دستتان یک عنکبوت را بگیرید و آن را بررسی کنید ولی جالب است بدانید گونه ای از این عنکبوت ها زهرآلود بوده و می تواند منجر به مرگ شوند.  پیش از آنکه به لیست کشنده ترین عنکبوت های دنیا بپردازیم، لازم است بدانید که زهر آلود بودن با سمی بودن فرق می کند.
عنکبوت ها سمی نیستند بلکه زهر آلود اند. در واقع سم از طریق پوست وارد بدنتان می شود در حالی که زهر تنها از طریق نیش باید به بدنتان تزریق شود. اگر شما به عنکبوت های زهر آلود دست بزنید اتفاقی نخواهد افتاد ولی اگر نیش آن ها وارد بدنتان شود می تواند کشنده باشد.
باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 51

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ازدواج با چه کسانی خوب نیست؟!

ی آوریل 17 , 2016
انسان‌ها در آفرینش همگی برابر آفریده شده‌اند. اما مسائلی در زندگی وجود دارد که باعث به هم ریختن این تعادل می‌شود،یکی از مباحث مهم در جامعه‌شناسی تفاوت‌های موجود میان افراد، گروه‌ها، قشرها، و جامعه‌های انسانی و تأثیری است که این تفاوت‌ها در زندگی اجتماعی و چند‌و‌چون آن دارند. شک نیست […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...