پیاز و موسیر را به سبد غذایی خودتان اضافه کنید

اشتراک گذاری :
نودیها : دکتر مینا کاویانی کارشناس ارشد تغذیه در خصوص فواید مصرف پیاز و موسیر  گفت: پیاز و موسیر هم خانواده هستند که از زمانهای قدیم در پخت و پز و درمان مورد استفاده قرار می‌گرفتند.
وی پیرامون رابطه مصرف پیاز و بیماری‌های قلبی بیان کرد: این مواد (پیاز و موسیر) حاوی فلاونوئید هستند و افرادی که دریافت بیشتری از فلاونوئیدها دارند، به طور قابل ملاحظه‌ای کمتر از دیگران به بیماری‌های قلبی-عروقی مبتلا می‌شوند.
وی افزود: زمانی که فرد به سایر میوه‌ها و سبزی‌ها در مدت کوتاهی دسترسی نداشته باشد و نتواند آنتی اکسیدان C  و E را به مقدار مناسب دریافت کند، پیاز می‌تواند جایگزین آن شده و در پیشگیری از ابتلای فرد به بیماری قلبی، کمک شایانی داشته باشد.
کاویانی با تاکید بر اینکه زنان شیرده نباید پیاز خام مصرف کنند، تصریح کرد: مصرف پیاز در دوران شیردهی منجر به تغییر طعم شیر مادر و ایجاد نفخ در کودک می‌شود، به همین دلیل به مادران توصیه می‌شود پیاز را به صورت خام مصرف نکنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۹ نکته که قبل از خانه تکانی باید دانست

ی ژانویه 24 , 2016
نودیها :  توصیه می‌شود که به جای خانه‌تکانی ناگهانی و عجله‌ای با ایجاد تغییراتی در زندگی روزمره و تبدیل آن‌ها به عادات می‌توان نه تنها در شب عید بلکه در تمام روزهای سال خانه‌ای مرتب و پاکیزه داشت. در اینجا به تغییرات کوچکی در روال عادی برنامه روزانه اشاره می‌کنیم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...