روش درمان ترک‌های پوستی

اشتراک گذاری :
نودیها : دکتر سید مسعود داوودی متخصص پوست و مو و زیبایی در خصوص ترک‌های سفید رنگ که در نواحی مختلفی از پوست مشاهده می‌شود، گفت: این ترک‌ها که نام دیگر آن استرج مارک است زمانی ایجاد می‌شوند که افزایش حجمی با سرعت بالا رخ دهد که در این صورت پوست توانایی کشیده شدن همزمان با این سرعت بالا را ندارد.
وی به عوامل متعدد در بروز این ترک‌ها اشاره کرد و افزود: نمونه‌ی بارز آن دوران بارداری در زنان است که ناشی از ورم و کشیدگی پوست است. این ترک‌ها در افرادی که ورزش‌های سنگین برای عضله‌سازی انجام می‌دهند و افرادی که تحت درمان داروهای کورتونی قرار دارند به وضوح دیده می‌شود. همچنین در دوران بلوغ و در ناحیه کتف و اندام‌های برجسته هم قابل مشاهده است.
داوودی به روش‌های درمان این ترک‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: تا زمانی که این ترک‌ها به رنگ قرمز یا ارغوانی هستند. با روش‌های درمانی از قبیل لیزر یا پماد قابل درمان هستند اما زمانی که به رنگ سفید در بیایند احتمال بهبودی آن کاهش خواهد یافت.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سخنرانی دکتر حسن عباسی ـ فتنه‌های جدید در راه... ـ ۶ دی ۹۴

س ژانویه 12 , 2016
سخنان دکتر حسن عباسی با عنوان «امواج فتنه‌های عصر ما» در پایگاه بسیج امام صادق(ع) شهرستان آران و بیدگل – ۶ دی ۹۴   آنلاین گوش کنید دانلود     خطر نفوذ در خودی ها و از بین بردن مغز سیستم با حفظ پوسته آن   کسانی که رای مردم را تزئینی و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...