روحانی احمدی‌نژادی‌ترین فرد در سپهر سیاسی ایران/ ۸ برابر ۱۰۰ روز گذشت اما آش همان است و کاسه همان/ دولت فعلی «دولت رکود» است

اشتراک گذاری :

نودیها :، مراسم روز دانشجو صبح امروز ۱۶ آذرماه با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

در این مراسم نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان نظرات خود در رابطه با مهمترین مسائل کشور همچون موضوعات اقتصادی، سیاسی و مطالبات دانشجویی پرداختند، در روز برفی پایتخت ۱۱ نماینده از طرف تشکل‌های دانشجویی به مدت ۴ دقیقه صحبت کردند که البته این زمان کوتاه از دید این نمایندگان دانشجویی پنهان نماند و یکی از آنها خطاب به آقای رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی بعد از ۸۰۰ روز ۴ دقیقه به ما وقت رسید!

مسئول بسیج دانشگاه شریف که یک جاکلیدی را هم به رئیس‌جمهور هدیه داد اولین کسی بود که پشت تریبون رفت و در سخنان خود ضمن گلایه از برخی اظهارات مشاوران رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور وقتی مشاور ارشد شما که خود فارغ‌التحصیل این دانشگاه است مزیت رقابتی تولید صنعتی کشور را تنها در آبگوشت و قرمه‌سبزی می‌پندارد و علنا هم اعلام می‌کند آیا  امیدی برای دانشجوی جوان و مشتاق این کشور آیا باقی خواهد ماند؟

نماینده انجمن دانشجویان مستقل نیز انتقاد خود را از دولت آقای روحانی این گونه عنوان کرد که آقای رئیس‌جمهور ۸ برابر آن صد روزی که گفته بودید می‌گذرد اما آش همان است و کاسه همان و امروز اگر نگاهی به شرایط کنونی داشته باشیم شما خود از دولت قبل انتقاد می‌کردید اما امروز احمدی‌نژادی‌ترین فرد در سپهر سیاسی کشور هستید.

دبیر دفتر تحکیم وحدت نیز دانشجوی دیگری بود که پشت تریبون رفت و گفت: اگر در حافظه تاریخی ملت ایران، دولت‌ آقای هاشمی، دولت اقتصاد تکنوکراسی، دولت اصلاحات دولت سقوط فرهنگ و دولت احمدی‌نژاد، دولت اقتصاد تورمی ثبت شده است، اگر سفره معیشت مردم در وضع کنونی باقی بماند، دولت روحانی نیز دولت رکود لقب خواهد گرفت.

اما شعار مرگ بر فتنه ‌گر دانشجویان زمانی در دانشگاه شریف طنین انداخت که نماینده انجمن اسلامی به پشت تریبون رفت و سخنانی را مبنی بر آزادی سران فتنه گفت و دانشجویان حاضر در این مراسم یک صدا شعار مرگ بر فتنه‌گر را سر دادند.

اما حاشیه جالب دیگر این مراسم این بود که یکی از دانشجویان که دو دقیقه به او فرصت داده شده بود که صحبت کند و در حالی که سایر نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از فرصت ۴ دقیقه‌ای برخوردار بودند پس از پایان دو دقیقه‌اش گفت: من از آقای رئیس‌جمهور دو دقیقه وقت گرفته‌ام تا بتوانم همان ۴ دقیقه را صحبت کنم!

در حین سخنرانی رئیس‌جمهور نیز برخی شعارهایی در حمایت از وی همچون «روحانی مچکریم» سر می‌دادند و برخی نیز از آقای رئیس‌جمهور مطالباتی داشتند که برخی شعارهای شما محقق نشده است که آقای رئیس‌جمهور خطاب به آنها گفت: البته زمانی که ما دانشجو بودیم به ما اجازه نمی‌دادند اینطور صحبت کنیم، نمایندگان شما پشت تریبون آمدند و صحبت هایشان را مطرح کردند.

در حین سخنرانی رئیس‌جمهور دانشجویان شعار می‌دادند که صدای آقای رئیس‌جمهور گرفت و وقتی که می‌خواست صحبتش را ادامه بدهد خطاب به دانشجویان گفت: شما شعار می‌دهید اما نمی‌دانم چرا صدای من می‌گیرد!

یکی از کسانی که امروز به مراسم روز دانشجو با حضور روحانی حضور یافته بود فرجی‌دانا وزیر سابق علوم بود که یکی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی شما که گفته بودید راه فرجی‌دانا ادامه می‌یابد پس چه شد؟

انتقاد از موضوع سیاست خارجی کشور و تمرکز تنها بر موضوع هسته‌ای و همچنین بحث اقتصاد و تحقق نیافتن شعارهای اقتصادی آقای روحانی از دیگر مطالبات دانشجویان بود که زمانی که نمایندگان تشکل‌های دانشجویی این عناوین را مطرح می‌کردند با تشویق ممتد دانشجویان حاضر همراه بود.

تصویر شهدای هسته‌ای کشورمان بر روی دیواره‌های این مراسم جلوه خاصی به مراسم ۱۶ آذر امسال بخشیده بود.

* یکی از دانشجویان پوستری را با طرح‌هایی از سیب‌زمینی‌های دفن شده شهدای فاجعه منا و همچنین پاسپورت ایرانی در دست داشت و خواستار رسیدگی مسئولان به این سه موضوع شد.

* همچنین در انتهای سالن برخی دانشجویان در حین سخنرانی روحانی فریاد می‌زدند زنده باد اصلاحات و در مقابل برخی از دانشجویان می‌گفتند مرگ بر فتنه‌گر؛ اصلاحات زنده باد روحانی پاینده باد از دیگر شعارهای دانشجویان در این مراسم بود.

* یکی دیگر از حاشیه‌های این مراسم ۱۶ وعده تحقق نیافته روحانی بود که دانشجویان با در دست داشتن پوسترهایی آنها را مطرح کرده بودند و خواستار تحقق آنها شدند.

منبع :فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انار ضد آنفلوآنزا

چ دسامبر 9 , 2015
نودیها :  از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فیروزکوهی اظهار داشت: مبتلایان به آنفلوآنزا با عوارضی مانند تب، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ و اسهال روبرو می‌شوند که نیاز به دریافت تغذیه مناسب، در فرد مبتلا افزایش می‌یابد. وی ادامه داد: به ازای هر درجه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...