فریاد «مرگ بر داعش» حین سوزاندن عروسک اردوغان در روسیه

اشتراک گذاری :

نودیها :  خشم مردم روسیه از اقدام آنکارا در سرنگون کردن یک فروند جنگنده سوخو ۲۴ این کشور در مرز سوریه، روز جمعه در مسکو و کریمه کاملاً آشکار بود.

خبرگزاری فرانسه از مسکو گزارش داد ویدئوهای ضبط شده تظاهرات‌کنندگان در «کریمه» را در حال سوزاندن عروسک‌های ساخته شده به شکل «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه نشان می‌دهد.  مطابق این گزارش، مردم هنگام سوزاندن این عروسک‌ها شعار «مرگ بر داعش» سر دادند.

مردم در مسکو، عروسک بادی اردوغان را در تابوت گذاشته و آن را تحویل سفارت ترکیه دادند. تظاهرات‌کنندگان همچنین در محوطه بیرونی سفارت ترکیه دسته‌گل‌هایی قرار داده بودند که روی روبان آن نوشته شده بود: «از قهرمانان روسیه به دست‌نشانده‌های آمریکا.»

سفارت ترکیه در روسیه از روز سه‌شنبه، بعد از سرنگونی جنگنده روسیه شاهد تظاهرات اعتراضی مردم بوده است.

جت‌های F-16 ترکیه روز سه شنبه یک هواپیمای سوخوی ۲۴ روسیه را در نزدیکی مرز سوریه و ترکیه سرنگون کردند. ترکیه می‌گوید که دو هواپیمای روسیه حریم هوایی ترکیه را نقض کرده بودند و به هشدارهای ترکیه بی‌توجهی کردند. روسیه این ادعا را تکذیب می‌کند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عصبانیت کشتی گیر آمریکایی بعد از شسکت

ی نوامبر 29 , 2015
نودیها :  رضا یزدانی کشتی گیر خوب کشورمان در فینال دومین دوره جام باشگاه های جهان در کمتر از دو دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل جک وارنر قهرمان آمریکایی المپیک لندن به پیروزی دست یافت. این کشتی‌گیر که به شدت از این شکست ناراحت و عصبانی بود ضرباتی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...