خودکشی یک دانشجو در حیاط دانشگاه تبریز

اشتراک گذاری :

نودیها: یکی از دانشجویان پسر دانشگاه تبریز به نام «ر.ج» صبح روز دوشنبه ۲ آذرماه حدود ساعت ۶ صبح با حلق آویز کردن خود از یک درخت در بین دو بلوک خوابگاه دانشجویی شهرک امام(ره) دانشگاه تبریز اقدام به خودکشی کرد.

بعد از این اتفاق تعدادی از دانشجویان با مشاهده جسد؛ با حضور در دفتر حفاظت فیزیکی این دانشگاه و آگاه کردن مأموران نیروی انتظامی و آمبولانس جسد به پزشکی قانونی منتقل دادند.

پزشکی قانونی پس از تأیید خودکشی، جسد وی را به خانواده متوفی تحویل و جهت تدفین به شهرستان اهر منتقل کرده است.

گفتنی است وی دانشجوی ورودی ۹۳ رشته زمین شناسی با برادرش در خوابگاه دانشجویی دانشگاه تبریز هم اتاق بوده است و بنا به اظهارات برادر و دیگر دوستانش در روزهای اخیر دچار نوعی افسردگی شده که علت آن مشخص نیست.

متأسفانه تعدادی از دانشجویان با گرفتن تصویر از جسد این دانشجو اقدام به انتشار آن در شبکه اجتماعی تلگرام کرده اند که این اقدام باعث برهم ریختن فضای عاطفی دانشگاه تبریز شده است.

 منبع : خبرنامه دانشجویان ایران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ناگفته‌های دیدار رهبری و پوتین به روایت ولایتی

پ نوامبر 26 , 2015
نودیها – اگر بخواهم در یک جمله این ملاقات را توصیف کنم، باید بگویم که این دیدار، دیداری کاملاً صمیمی و راهبردی بود. از این زاویه شاید بتوان گفت در طول این ۳۷ سالی که از انقلاب می‌گذرد، ملاقاتی با این کیفیت و با این اهمیت و با این محتوا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...