# من یک روستایی ام

اشتراک گذاری :


در پی اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الان آمده‌اند و انقلابی شده‌اند» موجی از اعتراضات و کمپین‌ها در فضای مجازی به راه افتاد.

مردم روستاهای شهرستان خلیل‌آباد،‌ بهمئی، شبستر، سیروان، پاوه، ریگان، روستای انصاریه کاشمر، اهالی رفسنجان، ملایر، روستائیان بویراحمدی و شهرستان کهگیلویه از جمله روستاییانی هستند که تاکنون با پیوستن به کمپین «من روستایی هستم» نسبت به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی اعتراض کردند.

پس ازاین اظهارنظر یکی از سایت های همشهری آیت الله با انتشار تصاویری از خانه روستایی پدری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این گفته واکنش نشان داد.

 

 

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اوباما نگران شد/ سلیمانی با قایق‌هایش ناوهای ما را منفجر می‌کند!

ش آگوست 8 , 2015
بعد از پایان مذاکرات هسته ای ایران و غرب در وین و گفتگوهای مکرر آمریکائی‌ها با ایران، اکنون جبهه جدیدی برای دولت باراک اوباما این بار در خود آمریکا و در مورد مذاکرات هسته ای گشوده شده است.   اوباما و وزیر امور خارجه اش و همچنین طرفداران توافق هسته […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...