MENUMENU
🌍امروز: جمعه, ۱ تیر , ۱۳۹۷ 🌍
لوگوی سایت بزرگ سرگرمی نودیها نسخه 1.5
جام جهانی 2018 - کلیک کن! -فرصت طلایی جام جهانی برای قتل عام کردن مردم یمن و فلسطین
لینکستان وداع با ماه عاشقی اخبار و حاشبه های جاج جهانی 2018 روسیه تحلیلی کوتاه و چند عکس از ایران اسپانیا! صوت رائفی پور در جهان آرا صوت و فیلم مداحی جنجالی مطیعی در نماز عید فطر 97 مستند کوتاه قیمت مسکن کلاهبرداری به اسم امداد خودرو! #مستند_جن_کامل

ارتباط با ما

---راههای ارتباط با ما :--- راه ارتباطی تلگرام ------ راه ارتباطی سروش ------ برای سفارش تبلیغات هم میتوانید به این آی دی ها مراجعه کنید.

صفحات نودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 
RSS صفحه اصلی سایت صفحه توییتر
 

آخرین مداحی ها

15 بهانه برای ورزش نکردن

0

مقالات و پژوهش

به نام خدا – 15 بهانه ورزش نکردن را از زبان Shweta Ajwani در ادامه بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی مهاجر – به گزارش خبرگزاری فارس،‌ گاهی ممکن است برای «ورزش نکردن» بهانه‌هایی داشته باشیم که ممکن است برخی از آنها عمدی باشد و شاید هم نباشد؛ امکان دارد که برخی از بهانه‌های ما برای ورزش نکردن واقعی باشند و شاید هم غیر از آن باشد.

برای آگاهی درباره بهانه‌هایی که افراد برای «ورزش نکردن» می‌سازند و بهانه‌هایی که به نوک زبان خود می‌آورند، این مقاله را بخوانید.

پزشکان توصیه می‌کنند که برای اینکه زندگی شما تضمین شود و احساس سلامت داشته باشید هر روز ورزش کنید.

دور کمر به شما هشدار می‌دهد، افزایش وزن در واقع به کم شدن پول شما منتهی می‌شود زیرا دیگر شلوار شما اندازه‌تان نمی‌شود.

شما خودتان می‌دانید که هر گونه تاخیر در قدم نهادن روی تردمیل برای سلامتی شما هزینه‌آور است و سلامتی شما را در معرض خطر قرار می‌دهد.

به رغم همه این موضوعات، شما همچنان برای ورزش نکردن بهانه تراشی می‌کنید.

این مقاله برخی از بهانه‌های رایج مردم برای اینکه بدن آنها از فعالیت فیزیکی کافی برخوردار نبوده است را در فهرستی لیست کرده است که ما به 15 مورد آن می‌پردازیم.

1. من وقت ندارم

اگر شما وقت داشته باشید آن را به نشاط و سرخوشی اختصاص می‌دهید یا به تماشای فیلم می‌پردازید‌، یا تمام طول روز را در مبلمان خانه خود لم داده و به آرامش می‌گذرانید.

ما مطمئن هستیم که شما می‌توانید روزانه حداقل نیم ساعت را به بهبودی بدن خود اختصاص دهید.

2. ورزش کردن خسته کننده است

ورزش کردن لزوما به معنی این نیست که شما به باشگاه بروید و هر روز و هر هفته به روش قدیمی دمبل بلند کنید.

ورزش کردن هر نوع تلاش فیزیکی است که سلامت و تناسب اندام شما را بهبود می‌بخشد.

پیاده‌روی تند در پارک، بازی اسکواش، یوگا،‌ رفتن به جنگل، ایروبیک آبی،‌ حرکات موزون حداقل نیم ساعت در اتاق خود، بعنوان ‌ورزش محسوب می‌شود.

3. من بچه دارم

این بهانه شاید کمی سطحی به نظر برسد اما نکته اینجاست که کودکان شما گناهی ندارند و این بهانه خوبی برای ورزش کردن نیست.

زمانی که شما در حال استراحت یا خواندن مجله در خانه هستید آنها ترجیح می‌دهند که یک ساعت را با دوستان خود «قایم باشک» بازی کنند، ‌پس زمان‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید علاوه برداشتن کودک خود،‌ ورزش کنید.

4.من هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرم

گر صبر کنی ز غوره حلوا‌سازی؛ بدن شما برای جریان عادی و دایمی نیاز به زمان دارد و شما باید صبر کافی داشته باشید و به آن زمان اختصاص دهید.

5.عضویت در باشگاه گران است

اگر شما به طور انفرادی کار می‌کنید به شما ورزشگاه‌های منحصر به فرد را توصیه می‌کنیم، اگر شما یک دانش‌آموز هستید، ورزشگاه دارای تخفیف دانشجویی را پیشنهاد می‌کنیم.

‌عضویت در یک باشگاه به شما کمک می‌کند تا از شر غبغب خلاص شوید و این میسر نمی‌شود مگر اینکه برای سلامتی خود کمی خرج کنید.

6.من انگیزه‌ای پیدا نمی‌کنم

شما حتی یک انگیزه هم برای خود پیدا نمی‌کنید؛‌ اما با ورزش ‌کردن شما زمانی که منحنی‌های قلمی شدن بدن خود را دریافت می‌کنید می‌توانید دل‌گرم ‌شوید و تحت تاثیر قرار بگیرید و این خود، انگیزه بزرگی را در شما ایجاد می‌کند.

زمانی که شما ورزش می‌کنید به دلیل اینکه جوان‌تر به نظر می‌رسید، احساس شادی بیشتری می‌کنید پس این هم می‌تواند انگیزه خوبی برای ورزش کردن باشد.

7.ورزش کردن صدمه می‌رساند

مربیان باشگاه برای یک دلیل استخدام می‌شوند؛ فقط به دلیل اینکه کمر، پاها و صورت شما صدمه نبیند آنها حضور دارند.

در مورد بدن خود (درد و البته صدمات) می‌توانید با مربی خود صحبت کنید.

8.من شروع می‌کنم؛ اما رهایش می‌کنم

این موضوع، عدم کنترل ذهن و نیروی اراده شما را نشان می‌دهد. من پیشنهاد می‌کنم شما در ابتدا تمرین تمرکز و اندیشه (مدیتیشن) کنید چرا که به شما کمک می‌کند تا کنترل و نیروی اراده خود را قوی‌تر بسازید و بر این مشکل غلبه کنید.

9.من از شنبه شروع می‌کنم

شما معمولا این بهانه را بیش از آخر هفته و در طول هفته بکار می‌برید. با این بهانه جلسات تمرین خود را به تعویق می‌اندازید.

از زمانی که شما به این تصمیم فکر می‌کنید، ‌شما سوار بر کشتی سلامت می‌شوید و تا زمانی که هفته ورزش کردن آغاز شود، به انگیزه خوردن غذا گرایش پیدا می‌کنید.

آیا واقعا از آغاز روز شنبه (آغاز هفته) ورزش کردن را شروع می‌کنید؟

10. من خیلی پیر هستم

آیا شما مسن‌تر از دونده هندی هستید که با داشتن بیش از 100 سال سن همچنان دونده ماراتن باقی‌مانده است؟ اگر نه، پس دست از این بهانه بردارید.

اجازه بدهید به شما بگویم که ورزش کردن خود باعث ‌می‌شود که احساس جوانی بیشتری کنید.

11.من خیلی چاق هستم

با گفتن این بهانه آیا فراموش کرده‌اید که ورزش کردن منجر به سوزاندن چربی، ‌کاهش وزن،‌ شکل گرفتن عضلات می‌شود؟

این چه بهانه‌ای است که «من خیلی چاق هستم»؟

اگر واقعا به دلیل چاق بودن خجالت می‌‌کشید که بیرون بروید و این بهانه را می‌آورید. لطفا دیگر بهانه نیاورید.

سالن ورزش و دیگر مکان‌های ورزشی، مکانی است که افراد چاق برای لاغر شدن به آنجا می‌روند، بنابراین، شما تنها کسی نیستید که چاق هستید و می خواهید ورزش کنید.

12.ورزش من را گرسنه می‌‌کند

کاملا درست است مگر اینکه بخواهید بلافاصله از همبرگر و مخلوط شیر و بستنی را بلافاصله بعد از تمرین بخورید.

در واقع، اگر شما می‌خواهید وزن خود را از دست بدهید باید وعده‌های غذایی را حذف کنید تا سریع‌تر وزن شما کم شود.

13.من نمی‌توانم رفیق پیدا کنم

این حقیقت که شما همچنان در جستجوی یک رفیق هستید و به تنهایی نمی‌تواند ورزش کنید به معنی آن است که شما روش آنها را تمرین می‌‌کنید و همچنان منتظر گروه آنها هستید.

دنیا منتظر هیچکس نمی‌ماند! سریع‌تر آن را درک کنید و بهتر است که برای خود باشید.

14.من نمی‌دانم‌ چگونه ورزش کنم

مربیان در سالن ورزش و در صورتیکه بخواهید در خانه به تنهایی ورزش کنید، فیلم‌هایی که در این زمینه در یوتیوب وجود دارند به شما می‌تواند کمک کند تا چگونه ورزش کنید.

15.من بیش از حد خسته‌ام

خسته بودن یک بهانه برای ورزش کردن نیست بلکه خستگی برای بیشتر ورزش کردن یک علامت است.

خستگی بنیه و قدرت عضلانی ضعیف را نشان می‌دهد.

ورزش روزانه به شما کمک می‌‌کند تا استقامت و قدرت عضلانی را در شما بهتر کند و شما را شاد و سر حال کند.

تنها دلیلی که شما را عقب نگه ‌می‌دارد خود «شما» هستید.

اگر شما از جای خود برخیزید و به سمت ورزش بروید مطمئنا نتایج بسیار با ارزش و پراهمیتی خواهید گرفت.

نویسنده: Shweta Ajwani

مترجم: مریم قره داغی

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

  • آخرین بروزرسانی های نودیها

  • آخرین عکسهای شبکه های اجتماعی

  • آخرین آهنگ ها

  • سلامت و زیبایی

    ده ویژگی خربزه خوردن  از پیامبر اکرم ده ویژگی خربزه خوردن از پیامبر اکرم خواص اعجاب‌انگیز کرفس در احادیث خواص اعجاب‌انگیز کرفس در احادیث راهکار‌هایی برای افزایش نشاط در زندگی راهکار‌هایی برای افزایش نشاط در زندگی ترفندهای سلامتی در ماه رمضان ترفندهای سلامتی در ماه رمضان هشدار به والدین؛ روی صورت کودکان نقاشی نکشید! هشدار به والدین؛ روی صورت کودکان نقاشی نکشید! تقویت حافظه با بازی‌های رایانه‌ای تقویت حافظه با بازی‌های رایانه‌ای چه غذا‌هایی باعث پیری پوست می‌شوند؟ چه غذا‌هایی باعث پیری پوست می‌شوند؟ حقایقی در مورد استویا حقایقی در مورد استویا صفر تا صد آنچه درباره “قارچ سمی و غیر‌سمی” باید بدانید صفر تا صد آنچه درباره “قارچ سمی و غیر‌سمی” باید بدانید چرا دندان کودکان پوسیده می‌شود؟ چرا دندان کودکان پوسیده می‌شود؟ بهترین مایعات در ماه رمضان که باید مصرف کرد؟ بهترین مایعات در ماه رمضان که باید مصرف کرد؟ هشدار درباره مصرف قارچ‌های فله‌ای ‌و غیر پرورشی هشدار درباره مصرف قارچ‌های فله‌ای ‌و غیر پرورشی اشتباهی که در حمام باعث “ریزش مو” شود اشتباهی که در حمام باعث “ریزش مو” شود چگونه با زبان روزه امتحان بدهیم؟ چگونه با زبان روزه امتحان بدهیم؟ باقی مانده سموم در گوجه فرنگی ایجاد رگه های سفید میکند!! باقی مانده سموم در گوجه فرنگی ایجاد رگه های سفید میکند!! مواد غذایی که در ماه رمضان تشنگی را از شما دور می‌کنند مواد غذایی که در ماه رمضان تشنگی را از شما دور می‌کنند همه چیز درباره چی خوردن در سحری و افطاری / کامل همه چیز درباره چی خوردن در سحری و افطاری / کامل اگر از آلزایمر می‌ترسید این میوه را بخورید اگر از آلزایمر می‌ترسید این میوه را بخورید شیوع پدیده نوظهور معاینه پزشکی در پیام رسان‌ها! شیوع پدیده نوظهور معاینه پزشکی در پیام رسان‌ها! خواصی که با گرفتن آب میوه‌ از بین می‌رود خواصی که با گرفتن آب میوه‌ از بین می‌رود
  • تبلیغات در نودیها
  • تبلیغات در نودیها
  • بازنشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است گروه سایتهای اسلام مووی - نودیها 1386 - 1396