تبریک توافق هسته‌ای ایران از سوی «بشار اسد»/این توافق حاصل ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه‌ است

اشتراک گذاری :

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه توافق هسته‌ای را که میان ایران و کشورهای ۵+۱ حاصل شد، تبریک گفت.

‏به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد با ارسال دو پیام به آیت الله العظمی «سید علی خامنه‌ای» و «حسن روحانی» رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اسلامی ایران این دستاورد بزرگ را تبریک گفت.

در پیام اسد به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران آمده است: جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به توافق نهایی با گروه ۵+۱ در خصوص پرونده هسته‌ای ایران این پیروزی عظیم را به دست آورد و خرسندم که از طرف ملت سوریه و خودم به حضرتعالی و ملت ایران این دستاورد تاریخی را صمیمانه تبریک بگویم.

رئیس جمهور سوریه افزود: بی‌گمان این توافق حاصل ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه‌ای است که بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد ولی ملت ایران با وجود ظالمانه بودن، این تحریم‌ها را به فرصتی برای افزایش توانمندی‌های ذاتی خود بدل کرد.

رئیس جمهور سوریه ادامه داد: امضای این توافق به منزله نقطه تحول عظیمی در تاریخ ایران، منطقه و جهان و اعتراف صریح کشورهای جهان به مسالمت آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران است که حقوق ملی خود را حفظ و بر حاکمیت و استقلال تصمیمات سیاسی جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

در این نامه آمده است: ما اطمینان داریم که جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش از آرمان ملت‌ها حمایت و در راستای برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان فعالیت خواهد کرد.

وی در پیام به رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن ابراز خوشحالی دمشق از توافق هسته‌ای، این توافق را نقطه عطف مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و تاریخ روابط آن با کشورهای منطقه و جهان دانست.

در پایان این پیام آمده است که روزهای آتی شاهد ایفای نقش بیشتر سازنده ایران در حمایت از حقوق ملت‌ها و برقراری صلح و روابط دوستانه میان کشورها خواهیم بود.

منبع:فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برنج آبکش بهتر است یا کته؟

چ جولای 15 , 2015
اغلب خانواده‌ها از کارشناسان و متخصصان علوم تغذیه می‌پرسند اگر برنج را آبکش کنند از میزان نشاسته آن کاسته می‌شود؟ در واقع بعد از نان، برنج قوت غالب کشورهای آسیایی از ایران گرفته تا هند، اندونزی و ژاپن را تشکیل می‌دهد و این همان عامل چاقی آسیایی‌هاست. با کمی دقت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...