۹ دی دیگری رقم خورد!/آیا مذاکره کننده‌گان پیام ۲۷۰ شهید کربلای ۴ و غواصان دست بسته را دریافت می‌کنند؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – در بخشیر از پیام رهبری در پی تشییع با شکوه ۲۷۰ شهید آمده : “…و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت‌پذیر که خطاب لطیف الهی را به‌درستی می‌شناسید و می‌نیوشید و پاسخ می‌گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه‌های به‌میهن‌بازگشته یکی از به‌یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است…”

قطعا، آمدن شهدا یک دلیل و دو دلیل نداشت، اما بی شک یکی از مهم ترین پیام هایی که این شهیدان با خود آورده اند، پیام عزت حقیقی و نه در کلام است.

در شرایطی که کشور با مذاکره ای که با دستور رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده ادامه می یابد و نتیجه اش تا به امروز تحقیر بیشتر و تحریم بیشتر بوده است دسته و پنجه نرم میکند و کشور دو سال به حالت تعلیق در آمده برای نتیجه مذاکرات، شاید این شهدا آمده اند که پیامی دهند.

آیا توافق لوزان که به گفته کارشناسان بیانیه ای به واقع ننگین است و تعلیق برخی تحریم های مربوط به هسته ای که ۱۵درصد کل تحریم ها است آن هم با شرایط ناشدنی قرار است در دستور کار آن باشد چیزی جز ننگ است؟

آیا وقتی به گفته کارشناسان کل تحریم ها هم برداشته شود(فقط ۱۵ درصد پذیرفته شده با شرایط بسیار دشوار که تقریبا ناشدنی است) فقط تاثیر آن روی اقتصاد ۱۰ درصد است. میارزد با این کشورها آن هم با موضع ضعف مذاکرات را ادامه داد ؟

آیا گره زدن زندگی مردم که با اقتصاد مقاومتی و تولید حل می شود با تحریم ها که سراب پوچی است ما را به قهقرا نخواهد برد؟

شهیدان آمده اند تا پیام آزادگی و عزت بدهند. هر ملتی و حتی هر کسی که زیر بار منت و ذلت نرفت نه تنها عزیز ماند بلکه پیشرفت کرد و قله های موفقیت را در نوردید.

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

«احکام روزه» مطابق با فتاوای مقام معظّم رهبری

چ ژوئن 17 , 2015
رساله آموزشی احکام روزه بر اساس فتاوای حضرت آیت الله خامنه ای کاری از مجموعه فقه روز فایل pdf احکام روزه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...