۹ دی دوباره در دولت روحانی توقیف شد

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : هیأت نظارت بر مطبوعات، در جلسه مورخ ٩۵/٣/١٠ روند محتوایی هفته نامه ٩دی را بررسی و به دلیل انتشار مطالب مغایر با بند ٨ و ١١ ماده ۶ قانون مطبوعات و بی توجهی به مصوبات شورای عالی امنیت ملی، نشریه مذکور را توقیف و پرونده آن را به دادگاه ارجاع داد.

هیأت نظارت بر مطبوعات همچنین به دلیل انتشار مطلب «عاشورا، استبداد و فضیلت» در نشریه چشم انداز ایران، مستند به بند ٧ ماده ۶ قانون مطبوعات، به مدیرمسئول این نشریه تذکر کتبی داد.

همچنین هفته نامه پایتخت کهن، به علت انتشار مطلب «اگر فقیه عالیقدر …»، مستند به بند ٧ ماده ۶ قانون مطبوعات، مشمول دریافت تذکر کتبی و ارجاع پرونده به دادگاه شد.

بنا به گزارش دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات، در جلسه اخیر این هیأت همچنین نشریه رمز عبور به دلیل درج مطلبی تحت عنوان «بتن ریزی در قلب دانشگاه»، به استناد بند ١١ ماده ۶ قانون مطبوعات، مشمول دریافت تذکر کتبی قرار گرفت.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رستم ایرانی : امام حسین(ع) سلطان قلبم هست/ اگر لایق باشم «مدافع حرم» می‌شوم

س مه 31 , 2016
سایت نودیها : سجاد غریبی یکی از چهره‌های معروف این روزهای شبکه‌های اجتماعی شده است وی که به دلیل اندام تنومند خود تعجب بسیاری را برانگیخته است، علاوه بر طرفداران بیشماری که دارد اندام متفاوتش موجب شده تا شایعات فراوانی نیز پیرامونش شکل بگیرد. برخی تصاویر وی را شطرنجی کردند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...