۹۳۶ تهرانی درحوادث رانندگی جان خود را از دست دادند

اشتراک گذاری :

نودیها: پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: در نه ماه نخست امسال ۹۳۶ نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی ۱۰۲۵ نفر اعلام شده بود ۸.۷ درصد کاهش یافته است.

از کل جانباختگان تصادفات رانندگی درنه ماه نخست امسال ۷۵۱ نفر مرد و ۱۸۵ نفر زن بوده اند.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با ۶۷۰ مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده‌ و پس از آن جاده‌های برون شهری با ۲۴۲ مورد،معابر و جاده‌های روستایی با ۱۰ مورد قرار دارند و محل وقوع ۱۳ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

همچنین در نه ماه نخست امسال ۲۸ هزار و ۱۶۲ نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که ۲۰۵۸۱ نفر از آنها مرد و ۷ هزار و ۵۸۱ نفر زن بوده‌اند.

تعداد مصدومین تصادفات در نه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۷ درصد افزایش یافته است.

در آذر ماه امسال نیز ۹۱ نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته‌اند که از این تعداد ۷۴ نفرمرد و ۱۷ نفر زن بودند و گفتنی است ۲ هزار و ۷۸۵ نفر از مصدومین تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اکران نوروزدر انتظار رسوایی ۲

س فوریه 16 , 2016
نودیها :به دنبال استقبال گسترده مخاطبان از جدیدترین ساخته مسعود ده‌نمکی و پس از مذاکره شرکت‌های پخش‌کننده بزرگ برای دریافت حق پخش این فیلم، در نهایت پخش «رسوایی ۲» به موسسه فیلمیران رسید. این در حالی است که «رسوایی ۲» جدی‌ترین گزینه برای اکران نوروزی به شمار می‌رود و رایزنی‌ها […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...