۸۰ درصد مردم آمریکا دولت، بانک ها و رسانه‌های آمریکایی را فاسد می دانند

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که اکثریت مردم آمریکا امیدشان را به نهادهای بنیادین آمریکا از دست داده‌اند و به نظر می رسد این کشور در لبه پرتگاه نابودی قرار گرفته است.

این نظر سنجی نشان می دهد که تنها ۹ درصد از مردم این کشور به سنای این کشور که تحت کنترل جمهوری خواهان است اعتماد دارند که این نرخ نسبت به یک دهه گذشته ۱۰ درصد افت کرده است.

در این نظر سنجی تنها سنای آمریکا نیست که شاهد تحقیر شدید از سوی نظر دهندگان آمریکایی بوده است چرا که در این نظرسنجی نگاه افراد نشان می دهد فکر می‌کنند که نظام آمریکا روز به روز در حال از دست دادن کارآمدی خود است.

از سوی دیگر بازار سهام وال استریت نیز شاهد بیشترین کاهش نرخ اعتماد مردم آمریکا نسبت به ۱۰ سال گذشته بوده است.

ابن نظر سنجی نشان می دهد نرخ اطمینان مردم به بانک ها در آمریکا از ۴۹ درصد به ۲۲ درصد سقوط کرده است.

 نظر سنجی گالوپ تأکید می کند که تنها ۸ درصد از مردم آمریکا نسبت به گسترش نظام مالی این کشور اطمینان دارند.

در کنار موارد بالا مردم آمریکا به شدت اطمینان خود را به رسانه‌ها از دست داده اند چرا که معتقدند که این رسانه‌ها در انتقال درست و بدون غرض حقایق به خوانندگان شکست خورده‌اند.

در این نظر سنجی نرخ اطمینان مردم آمریکا هم به شبکه های خبری تلویزیونی و هم روزنامه‌ها با کاهش ۱۰ درصدی به ۲۰ درصد رسیده است که پایین‌ترین میزان‌ در تاریخ آمریکا محسوب می شود.

کاهش شدید اعتماد عمومی جامعه آمریکا به نهادهای بنیادی این کشور مانند دولت، بانک ها و رسانه های این کشور یکی از بزرگ ترین چالش های رئیس جمهور آینده این کشور خواهد بود.

این چنین سقوط اعتماد عمومی در آمریکا در حالی ساختار دولتی این کشور را به شدت آسیب پذیر کرده است که ثروتمندان این کشور از بهبود شرایط اقتصادی سرمست هستند اما این مسئله هنوز در میان مردم این کشور احساس نمی شود.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صحبت رهبری که تیتر رسانه های جهان شد/برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم

چ ژوئن 15 , 2016
سایت نودیها :  بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام، مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، انعکاس گسترده ای در رسانه های جهان داشته است. رویترز (Reuters)،  آسوشیتدپرس (AP)، خبرگزاری فرانسه (AFP)، العربیه (Alarabiya)، تایمز اسرائیل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...