۷ نوع غذا که نباید برای ناهار مصرف کنید

اشتراک گذاری :

نودیها:وعده غذایی ناهار به دلیل اهمیتی که دارد جزو ۳ وعده مهم غذایی قرار گرفته است پس استفاده از مواد غذایی مناسب و البته مغذی باید مد نظر قرار بگیرد.

۱.پاستا: احساس خواب آلودگی بعد از خوردن یک بشقاب بزرگ پاستا به خاطر مقدار فراوان کربوهیدرات علتی است که باید به آن اشاره کرد.غذای ناهار
۲.غذای شب مانده: دور ریختن تمام غذاهای شب کار خوبی نیست اما خوردن سس مرغ و کلم بروکلی که حاوی مقدار فراوان شکر است همان احساس خواب آلودگی پاستا را ایجاد می کند.
۳.گوشت سرخ شده،  بیشتر این غذاها سنگین است و کالری زیادی دارد. گوشت گاو، سس و پنیر حاوی چربی های اشباع شده اند، همچنین این دسته غذا و فست فودها باعث انسداد رگهای خونی می شود.
۴.ساندویچ های از قبل آماده شده: بوقلمون و پنیری که روی گندم هاست مضر است بیشتر ساندویچ های از قبل درست شده روزها داخل یخچال های جعبه ای نگهداری می شوند و نمی شود چربی های اضافی حاصل از سس مایونز و پنیر موجود در آن را کنترل کرد پس بدن در معرض افزایش وزن و چربی خون قرار می گیرد.
۵.سوپ سبزیجات: غذاهای مایع شکم پرکن هستند. کالری پایین و مملو از مواد غذایی، تقریبا بدون پروتئین. در واقع یک کاسه سوپ برای مدت طولانی کافی نیست ولی اگر می خواهید برای ناهار سوپ بخورید به آن سیب زمینی و بوقلمون اضافه کنید.
۶.سالاد سبزیجات: یک ظرف کاهو خیار هویج و یک ورقه نازک نان ناهار محسوب نمی شود.یه عنوان مثال سوپ سبزیجات و یک سالاد ساده نمی تواند شما را تا شب سیر نگه دارد ، شما پروتئین ماهی و نخود و چربی های سالم مغز و آواکادو نیاز دارید
۷.کیک تولد همکارتون: وسوسه ناهار نخوردن و ذخیره کالری ایده غلطی است ، از طرفی کیک هیچ ارزش غذایی ندارد، شکر و آرد باعث افزایش قند خون می شود و چند دقیقه بعد هم دوباره هوس می کنید که یک تکه دیگه بخورید پس چاقی و اضافه وزن حاصل این وسوسه خواهد بود.

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 270

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود نماهنگ جدید «قطار قم-مشهد» با شعری از سیدحمیدرضا برقعی

د جولای 16 , 2018
دانلود راسخون برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 270

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...