۳۰ حمله هوایی جدید علیه داعش در عراق و سوریه

اشتراک گذاری :

خبرگزاری رویترز (Reuters) از ا نجام حملات هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش خبر داد و نوشت: “ایالات متحده و همپیمانانش ۱۹ حمله هوایی در عراق و ۱۱ حمله در سوریه علیه مواضع گروه تروریستی داعش انجام دادند.”

 

 

به گزارش این خبرگزاری، در بیانیه ای که از طرف ستاد مشترک نیروهای ائتلاف منتشر شد آورده شده که ۶ حمله در نزدیکی شهر موصل، ۴ حمله در نزدیکی شهر الرمادی و ۳ حمله در شهر سنجار عراق انجام شد که مواضع و واحدهای تاکتیکی و دیگر اهداف داعش نابود شدند.

 

 

رویترز نوشت: “حملات ائتلاف در سوریه نیز بر مناطق شمالی این کشور متمرکز بود، حسکه، حلب، عین العرب و دیرالزور که داعش قصد دارد جای پای خود را در آنها محکم کند.”

 

 

با همه این اوصاف، بارها شاهد گزارش هایی از طرف همین خبرگزاری هایی غربی بوده ایم که از بی اثر بودن حملات هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش خبر داده اند و این در حالی است که ارتش آمریکا به این حملات نصفه و نیمه افتخار می کند.

 

منبع:جام نیوز

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود فیلم بزرگ ترین حیوانات

ی آگوست 2 , 2015
                دانلود بزرگ ترین حیوانات جهان برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 7

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...