۱۰۴تشکل دانشجویی: به اتهامات «حسین فریدون» رسیدگی کنید

اشتراک گذاری :
نودیها:۱۰۴ تشکل دانشجویی سراسر کشور با انتشار نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به پرونده اتهامات حسین  فریدون شدند.
 
 
در ابتدای این نامه آمده است: همان طور که مستحضرید، باورها و اعتقادات مردم به انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه های این نظام است و اگر لطمه‌ای به این اعتقادات وارد شود، ضررهای جبران ناپذیری خواهد داشت. متاسفانه در اوضاع فعلی کشور که عموم مردم به دلیل شرایط وخیم اقتصادی در تنگنا قرار گرفته‌اند، خبر فسادهای اخیر مانند مسئله حقوق های نجومی، اختلاف ۸ هزار میلیاردی در صندوق فرهنگیان، اختلاس ۱۲۰۰ میلیاردی در بانک ملت و … همچون موریانه به جان پایه های اعتقادی مردم افتاده است و در این بین مبارزه قاطع و جدی دستگاه های مختلف در قوه قضائیه، مقننه و مجریه تسکینی بر این دردها خواهد بود.
 
در ادامه این نامه تاکید شد: شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد آقای حسین فریدون، برادر جناب عالی، به عنوان یکی از متهمان دخیل در این پرونده های فساد بوده که به دلایل مختلفی قوه قضائیه امکان بررسی این اتهامات را ندارد. از جمله شایعاتی که در این بین مطرح بوده این است که حضرت عالی به عنوان ریاست جمهور، اجازه رسیدگی به پرونده برادرتان را نمی‌دهید.
 
همچنین در این نامه خاطر نشان شد: فلذا ما نمایندگان تشکل های دانشجویی مصرانه از شما درخواست داریم برای جلوگیری از پخش این شایعات و نشان دادن حسن نیت خود به عنوان پاسدار قانون اساسی، صراحتا و به صورت علنی به ریاست محترم قوه قضائیه اعلام کنید که بدون هیچگونه اغماضی به پرونده اتهامات «حسین فریدون»رسیدگی شود.
رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فاجعه ای مهم‌تر از ریزش پلاسکو

ش ژانویه 21 , 2017
نودیها:محمدرضا میر شاه ولد، تازه ترین کاریکاتور خود را در تازه ترین پست اینستاگرام خود منتشر کرد. در واکنش به رفتارهای غیرقابل توجیه برخی مردم در حوالی ساختمان پلاسکو که اقدام به گرفتن عکس سلفی می کردند، محمدرضا میر شاه ولد، کارتونیست کشورمان کارتون زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...